کد خبر: 58792 - تاریخ: شنبه، 30 آگوست 2014 - 20:09

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت:

افشین ناظمی سرمربی تیم سپیدرود رشت شد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه افشین ناظمی سرمربیگری سپیدرود رشت را پذیرفت، گفت: برخلاف اظهار نظر و حواشی فراوانی که ایجاد شده ما به دنبال کمک به داماش بودیم نه خرید داماش.

به گزارش خوبان، محمد پورمحسن در گفت‌وگو با تسنیم از امضای قطعی قرار داد این باشگاه با افشین ناظمی خبر داد و اظهار کرد: ناظمی با توجه به جایگاهی که در فوتبال ایران دارد برای حضور در لیگ دسته دوم کمی مردد بود، اما نام بزرگ سپیدرود از یک سو و اعتماد به اهداف بلند مدت هیئت مدیره باشگاه از سوی دیگر سبب شد تا وی که در واقع سرمایه فوتبال گیلان است سرمربیگری سپیدرود را بپذیرند.

وی افزود: ناظمی با وجود اینکه پیشنهادات خوبی از چند تیم لیگ برتری داشت ولی به درخواست مردم، مسئولان ، نمایندگان مجلس و به خاطر شهرش در سپیدرود ماند تا به کمک یکدیگر سپیدرود را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با مرور اتفاقات فصل گذشته گفت: سپیدرود را در بدترین شرایط و در حالی که در مکان سیزدهم گروه قرار داشت و پنج ماه بود بازیکنان پولی دریافت نکرده بودند تحویل گرفتیم و تلاش بسیار زیادی کردیم که بتوانیم تیم را در لیگ دوم حفظ کنیم ولی با توجه به اینکه تیم بسته شده بود موفق نبودیم و تیم به لیگ سوم سقوط کرد.

پورمحسن خاطرنشان کرد: دو روز بعد از سقوط تیم و در جلسه هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفتیم امتیاز تیم لیگ یکی را خریداری کنیم تا بتوانیم دوباره سپیدرود را مطرح کنیم، تلاش بسیار زیادی انجام شد و با استان‌های مختلف رایزنی‌های زیادی انجام دادیم ولی موفق نشدیم و همان طور که می‌دانید تا این لحظه هیچ انتقالی در لیگ یک صورت نگرفته است.

وی افزود: بعد از اینکه شرایط را این طور دیدیم تصمیم گرفتیم هر جوری هست امتیاز لیگ دویی خریداری کنیم که سرانجام بعد از مذاکرات متعدد با شهرهای مختلف امتیاز تیم شهرداری لنگرود را خریداری کردیم و در اینجا لازم می‌دانم که از حسن نیت شورا و شهرداری لنگرود تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: برخلاف اظهار نظر و حواشی فراوانی که ایجاد شده ما به دنبال کمک به داماش بودم نه به دنبال خرید داماش و از نظر ما داماش هم طرفداران خاص خود را دارد و ما واقعا برای آنها احترام خاصی قائل هستیم.

پورمحسن افزود: متاسفانه بعضی دوستان در این شرایط از آب گل آلود دنبال ماهی گرفتن بودند، رشت ظرفیت داشتن دو تیم در سطح اول فوتبال را دارد و امیدواریم داماش هم هر چه زودتر مشکلاتش حل شود و به جایگاه اصلی‌اش باز گردد.

وی در خصوص اهداف این تیم در فصل جاری گفت: ما سعی کردیم کادر فنی خوبی ببندیم که تجربه خوبی داشته باشند، 100 درصد به دنبال قهرمانی و صعود به لیگ یک هستیم و تیم را طوری بسته‌ایم که حتی برای فصل بعد لیگ یک هم دغدغه‌ای نداشته باشیم، اگر مشکل خاصی پیش نیاید قطعا به لیگ یک صعود می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: امسال حدود 40 درصد از اسکلت فصل قبل تیم را حفظ کرده‌ایم و سایر بازیکنان از بازیکنان فصول قبل سپیدرود و چند بازیکن از سایر تیم‌ها به سپیدرود جذب شدند.

پورمحسن با اشاره به به بازیکنان جذب شده در سپیدرود، خاطرنشان کرد: مصطفی حاجتی، بهنام افشه، رضا الماس خاله، فرشاد اسماعیل نژاد، عماد میرجوان، سید محمد حسینی (گلر سابق نساجی) و محمد مصلح بازیکنان جذب شده به سپیدرود هستند.

وی در خصوص آغاز مسابقات فصل جدید لیگ آزادگان گفت: شهریور لیگ دوم قرعه کشی می‌شود و شنیده‌ایم 40 تیم در چهار گروه 10 تیمی قرار می‌گیرند و با هم بازی می‌کنند، جزییات بیشتر را هنوز نمی‌دانیم ولی به ما گفته‌اند که سه تیم به لیگ یک صعود می‌کنند و قصل بعد لیگ یک با حضور 20 تیم در یک گروه برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ریشه دار شمال افزود: سعی می‌کنیم یک یا دو اردوی بیرون استان برگزار کنیم تا تیم با آمادگی بیشتری در لیگ شرکت کند، از همان ابتدای مسابقات باید به فکر جمع‌آوری امتیازات باشیم تا کار به اما و اگرهای همیشگی کشیده نشود.

پورمحسن افزود: 100 درصد تمام بازی‌های امسال سپیدرود در عضدی برگزار می‌شود و مطمئن هستم با همدلی ایجاد شده تماشاگران سپیدرود که عامل و پشتوانه اصلی بقای تیم در این سال‌های طولانی بودند تیم را تنها نمی‌گذارند.

وی با اهمیت قلمداد کردن تیم‌های پایه گفت: تیم جوانان ما که فصل گذشته قهرمان لیگ گیلان شده بود در لیگ کشوری با قدرت تمام آماده می‌کنیم چرا که معتقدیم یک باشگاه خوب باید تیم‌های پایه‌ای خوب داشته باشد تا بسیاری از نیازهایش را از همین تیم‌های پایه تامین کند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: مکتب سپیدرود همواره بر بومی گرایی و بازیکن سازی بوده است و ما هم این راه را با قدرت ادامه می‌دهیم، بازگشت سپیدرود به سطح اول فوتبال کشور آرزوی همه فوتبال دوستان استان است و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که خیلی زود به این هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads