کد خبر: 58685 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 آگوست 2014 - 18:36

امام جمعه خمام در گفتگو با خوبان خبر:

پیروزی مقاومت در غزه نوید بخش رهایی تمام سرزمین فلسطین است/ مردم کرانه باختری هر چه زودتر به مقاومت بپیوندند

حجت الاسلام عاشوری گفت: امروز این افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که تحت هر شرایطی حامی مردم مظلوم غزه بوده است و ننگ و رسوایی برای حامیان رژیم صهیونیستی که به حمایت از قتل عام کودکان و زنان وسالخوردگان و بیماران پرداخته اند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی مردم غزه در برابر رژیم تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مردم غزه در این مبارزه موفق شدند به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کنند. ان شا الله به زودی با آزادسازی قدس شریف و به تبع آن کل سرزمین های فلسطین به تمامی اهداف خود خواهند رسید.

امام جمعه خمام پیروزی مقاومت در غزه را نوید بخش رهایی تمام سرزمین فلسطین دانست و افزود: مقاومت در غزه پس از هر دوره از مبارزاتی که علیه رژیم صهیونیستی انجام داده موفقیت بیشتری به دست آورده است.

 

امام جمعه خمام

 

وی تصریح کرد: پیروزی مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی و هم پیمانان غربی و عربی او نشان دهنده آن است که مقاومت تنها راه آزادی فلسطین است.

حجت الاسلام عاشوری با تاکید بر این که همه فلسطینیان و خصوصاً ساکنین در کرانه باختری رود اردن هر چه زودتر به مقاومت بپیوندند گفت: مردم فلسطین با مسلح شدن، غاصبین سرزمینشان را از وطن خود بیرون کنند.

امام جمعه خمام یادآور شد: امروز این افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که تحت هر شرایطی حامی مردم مظلوم غزه بوده است و ننگ و رسوایی برای حامیان رژیم صهیونیستی که به حمایت از قتل عام کودکان و زنان وسالخوردگان و بیماران پرداخته اند.

وی در پایان گفت: این پیروزی در واقع پیروزی اسلام در برابر کفر است که ان شا الله به پیروزی نهایی مردم فلسطین بر اشغالگران قدس منجر شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار مرتبط:

کوچکی نژاد: رژیم صهیونیستی باید در بین کشورهای اروپایی جایی برای خود دست و پا کند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads