کد خبر: 58616 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 آگوست 2014 - 10:47

استاندار گیلان خواستار شد:

بازپس‌گیری 20 کیلومتر جاده حوزه گیلان از اردبیل

استاندار گیلان، خواستار بازپس‌گیری 20 کیلومتر از جاده حوزه استحفاظی گیلان از استان اردبیل شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمدعلی نجفی شامگاه چهارشنبه در جمع مسئولان و مدیران شهرستان آستارا در دهکده حیران با بیان اینکه مدیران از نگاه بخشی بیرون بیایند و بخشی فکر نکنند، از مسئولان آستارا خواست تا در مواردی که نیاز به تفویض اختیار به این شهرستان باشد با نگاه استانی و حل مشکلات مردم اقدام کنند.

استاندار گیلان، افزایش پزشکان و نیز تلاش جدی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان 132 تختخوابی این شهرستان را مورد تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داد.

وی با اشاره به مشکلات مردم دهستان حیران بندر آستارا که بر اثر واگذاری 20 کیلومتر از جاده حوزه استحفاظی گیلان در مسیر جاده آقجای تا تونل اردبیل دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند، خواستار پیگیری در بازپس‌گیری حوزه استحفاظی گیلان از اردبیل شد.

نجفی، خواستار پیگیری جدی موضوع و توجه ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نسبت به موضوع مذکور شد و خاطرنشان کرد: مردم ما در یک شهرستان نباید دو قیّم داشته باشند و تلاش همه ما باید در راستای برطرف شدن مشکلات مردم باشد.

استاندار گیلان با تذکر به اداره‌های مختلف در راستای برطرف شدن مشکلات احداث اسکله دوم 150 متری آستارا، تصریح کرد: تشکیل جلسه توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در اسرع وقت در این زمینه ضروری است.

وی درباره پروژه عملیات مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا که پس از 16 سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، گفت: این پروژه باید هرچه سریع‌تر افتتاح شود.

نجفی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا در هیئت دولت به تصویب نهایی می‌رسد، خاطرنشان کرد: این امر کمک قابل توجهی به اقتصاد منطقه می‌کند.

وی، دسترسی آسان به کشورهای CIS را از ویژگی‌های این منطقه دانست و یادآور شد: باید در شهرستان برای صادرات گام‌های بزرگی برداشته شود.

استاندار گیلان، حضور نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر در مرزهای آستارا را ضامن امنیت برای توسعه و رونق اقتصادی عنوان کرد و متذکر شد: منطقه جدید گردشگری در ساحل آستارا با اعتبارات جدید ایجاد می‌شود.

وی متذکر شد: در هفته دولت جاری یک‌ هزار و 22 پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر یک ‌هزار و 44 میلیارد و 673 میلیون تومان در گیلان افتتاح می‌شود که بخشی از هزینه‌ها توسط دولت و بخش دیگر نیز توسط نهادهای عمومی و خصوصی قابل تأمین است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads