کد خبر: 58604 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 آگوست 2014 - 10:33

حجت الاسلام ماندگاری در مهدیه رشت:

دختران در زمینه عفاف‌ و حجاب یک گام به جلو بگذارند/در‌ همه‌ شرایط به‌ والدین خود احترام‌ بگذارید

مراسم ویژه ولادت حضرت معصومه (س) با حضور جمعی از دختران و پیروان آل الله در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان: مراسم ویژه ولادت حضرت معصومه (ع) و روز بزرگداشت مقام دختر در مهدیه رشت با حضور پر شور و سرور در مهدیه رشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در این مراسم ضمن تبریک و گرامی داشت مقام دختران گفت: در این برهه از زمان دشمنان نظام،مدرن وارد صحنه گردیده و از طریق سلاح رسانه بویژه دجّال خطرناک ماهواره حجاب زنان و دختران این مرز و بوم را هدف قرار داده اند.

ماندگاری با ذکر حدیثی از امام رضا(ع) گفت: :روایتی از امام رضا(ع) منقول است که حرت می فرمایند: هرکه خواهر ما فاطمه معصومه(س) زیارت کند مارا زیارت کرده است.

وی همچنین حدیثی از امام جواد(ع) نقل کرد و اشاره کرد: در مقام حضرت معصومه حضرت جواد الائمه (ع) فرمودند: هر که عمه مارا زیارت کند بهشت بر او واجب است.

ماندگاری نکته هایی را در خصوص نماز ایراد کرد و افزود: در بحث نماز یک قدم به جلو برداریم؛ کسی که نمازش قضا می شود به خود زحمت بدهد که دیگر نمازش قضا نشود.

این کارشناس مذهبی توصیه ای هم به زنان و دختران نمود و گفت: دختران در زمینه عفاف و حجاب یک گام به جلو گذارند ،کسی که رو سری را تا نمیه های سر خود قرار داده ۱ سانت آن را پیش آورد زیرا شیطان یک سانت یک سانت آن را به عقب رانده.

وی همچنین دختران را به حفظ و قداست ائمه فراخواند و اشاره داشت: احترام به ساحت مقدس معصومین در ایام شهادت و سوگواری آنها، اگر که محزون نیستیم حد اقل احترام و حرمت مقامشان را نگاه داریم.

ماندگاری در پایان از دختران و زنان خواست که در همه شرایط به مقام پدر و مادر احترام بگذارند و آن جایی که محرومی نیاز به کمک دارد، محرومین و مستدمندان ایتام و فقرا را کریمانه دستگیری کنند.

لازم به ذکر است برادر نظام علی مولودی ای را در مدح مقام حضرت معصومه سلام الله علیها خواند.

 

1 2 3 4

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads