کد خبر: 58479 - تاریخ: چهارشنبه، 27 آگوست 2014 - 11:27

با حضور تامینی نماینده رشت در مجلس و در سومین روز از هفته دولت؛

3 پروژه عمرانی در لشت نشاء به بهره برداری رسید + گزارش تصویری

همزمان با سومین روز از هفته دولت، سه طرح عمرانی از جمله گازرسانی به روستای چونچنان، راه روستایی امیلدان و یک باب مسکن محرومین در لشت نشاء به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان: عصر سه شنبه و همزمان با سومین روز از هفته دولت، سه طرح عمرانی با حضور تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار رشت در بخش لشت نشاء به بهره برداری رسید.

نخستین طرح مورد بهره برداری ، افتتاح یک باب منزل مسکونی محرومین در شهر لشت نشاء بود.

رئیس کمیته امداد شهرستان رشت با بیان این که 8 طرح مسکن محرومین در بخش لشت نشاء آماده افتتاح می باشند اظهار داشت: مجموعاً 130 میلیون تومان برای افتتاح این طرح ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: این مسکن متعلق به یک خانواده سه نفره است. پدر خانواده مبتلا به بیماری ام اس و فلج است. برای ساخت این خانه 46 متری ، 16 میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است؛ خانه قبلی این خانواده تخریبی و در کنار منزل جدید قرار دارد.

مسئولین با حضور در منزل این خانواده لشت نشائی از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

 

1 2 3

 

مسئولین سپس از پیچ مجاوری واقع درخیابان شهید بهشتی لشت نشاء بازدید نمودند. این بخش از شهر در اثر بارندگی دچار آب گرفتگی می شود که تصمیمات مقتضی برای رفع این مشکل با لوله گذاری اتخاد شد.

 

4 6 7 8

 

در بازدید مسئولین دولتی از پارک لشت نشاء، علیرضا مسچیان شهردار این شهر گزیده ای از فعالیت های صورت گرفته در این پارک را تشریح نمود.

 

9 10

 

«پروژه چمن مصنوعی روباز» جنب شهرداری لشت نشاء درحال ساخت است. علیرضا مسچیان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تا کنون زیرسازی در این زمین صورت گرفته است. برای این پروژه مبلغ 150 میلیون تومان هزینه شده و ظرف 10 روز آینده چمن در این زمین نصب شده و به بهره برداری می رسد. مسئولین از این پروژه نیز بازدید نمودند.

 

11 12

 

همچنین در بخش دیگری، مسئولین از رودخانه اشمک لشت نشاء بازدید نمودند. در این بازدید تصمیم گرفته شد تا اقدامات مقتضی به منظور لایروبی رودخانه با حضور کارشناسان آب منطقه ای گیلان ظرف یک هفته صورت گیرد.

 

13 14 15 16 17

 

آسفالت راه روستایی امیلدان به اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون ریال، پروژه بعدی بود که با حضور مسئولین در بخش لشت نشاء افتتاح شد.

 

18 19 20 21 22 23

 

به هنگام افتتاح راه روستایی امیلدان تعدادی از جوانان که در زمین کنار جاده، در حال بازی والیبال بودند، با دیدن مسئولین، خود را به نزدیکی آن ها رساندند و از تامینی نماینده همشهری خود تقاضای توپ والیبال نو و هموار نمودن زمین والیبال را نمودند. تامینی نیز به این درخواست آن ها پاسخ مثبت داد و دستور انجام اقدامات مقتضی را صادر نمود.

 

24 25

 

آخرین پروژه قابل افتتاح، پروژه گازرسانی به روستای چونچنان لشت نشاء به ارزش یازده میلیارد و 515 میلیون ریال بود. درهنگام افتتاح این پروژه ، مهدوی فرماندار رشت نیز در جمع مسئولین حضور یافت.

 

26 27 28 29 30 31 32 33 34

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads