کد خبر: 58370 - تاریخ: دوشنبه، 25 آگوست 2014 - 11:15

بخشدار لشت نشاء در گفتگو با خوبان خبر:

برای افتتاح پروژه های بخش در هفته دولت بیش از 62 میلیارد ریال هزینه شده است

محمد موثقی بخشدار لشت نشاء در خصوص برنامه های هفته دولت در این بخش گفت: 17 پروژه در شهر و روستاهای بخش لشت نشاء آماده افتتاح هستند.

به گزارش خوبان: محمد موثقی بخشدار لشت نشاء در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های هفته دولت در این بخش گفت: 17 پروژه در شهر و روستاهای بخش لشت نشاء آماده افتتاح هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 7 پروژه مربوط به شهرداری لشت نشاء است.

موثقی همچنین از افتتاح ساختمان مددجویان کمیته امداد و آسفالت راه روستایی امیلدان به طول 2 کیلومتر نیز به عنوان دیگر پروژه های بخش لشت نشاء در هفته دولت اشاره نمود.

بخشدار لشت نشاء اضافه کرد: نصب ترانس و احداث 460 متر خط فشار 20 کیلووات دو پروژه برق رسانی در داخل شهر لشت نشاء برای افتتاح در سه شنبه هفته جاری هستند.

وی پروژه گاز روستای فخر آباد را آخرین برنامه افتتاح در هفته دولت در بخش لشت نشاء اعلام نمود.

موثقی با بیان این که برای افتتاح این پروژه ها حدود 62 میلیارد ریال هزینه شده است اظهار داشت: 6 پروژه نیمه تمام هم داریم که بین 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند. اما برای افتتاح در هفته دولت آماده نیستند و ان شا الله بعد از هفته دولت این پروژه ها افتتاح خواهند شد.

گفتنی است؛ پروژه های هفته دولت در بخش لشت نشاء عصر سه شنبه با حضور فرماندار رشت و دیگر مسئولین شهرستانی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads