کد خبر: 58326 - تاریخ: یکشنبه، 24 آگوست 2014 - 19:05

در خطبه های نماز جمعه؛

امام جمعه لشت نشاء: شهید رجایی و شهید باهنر در قلب مردم ایران جای دارند/ همه ما موظف به حمایت از دولت هستیم

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلفی که با هیئت دولت داشته اند، حمایت خود را از دولت اعلام نموده اند. ما نیز به تبعیت از ایشان از دولت حمایت می کنیم.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین رنجبر امام جمعه لشت نشاء در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان این که جامعه باید اهل حسن خلق باشند به شهادت امام صادق (ع) در 25 ماه شوال اشاره نموده و اظهار داشت: امام صادق (ع) شاگردان بسیار زیادی را تربیت نمودند. اما هدف ایشان تنها تربیت شاگرد نبود بلکه ایشان هدف بزرگ تری داشتند که آن هم تشکیل حکومت اسلامی و مبارزه با ظلم بنی امیه و بنی عباس بود.

 

امام جمعه لشت نشاء با اشاره به آغاز هفته دولت، جای شهید رجایی و شهید باهنر را در قلب مردم عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلفی که با هیئت دولت داشته اند، حمایت خود را از دولت اعلام نموده اند. ما نیز به تبعیت از ایشان از دولت حمایت می کنیم.

 

رنجبر با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه در اول ذیقعده اظهار نمود: این روز عزیر را به همه دختران که مادران آینده هستند تبریک می گوییم.

 

امام جمعه لشت نشاء در بخش دیگری از سخنانش، به کشته شدن نوجوان سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا اشاره نموده و گفت: علت قیام اخیر سیاهپوستان به خاطر تبعیض هایی است که دولت آمریکا طی 100 سال اخیر بین سفید پوستان و سیاه پوستان قائل شده است. آمارها در آمریکا نشان می دهد که درآمد سفیدپوستان 20 برابر سیاه پوستان است.

 

وی ادامه داد: در واقع سیاه پوستان به خاطر فقر، نداری و بی عدالتی می جنگند. کسانی که می گویند آمریکا مهد تمدن و احترام به حقوق بشر است اکنون کجا هستند؟

 

رنجبر با اشاره به حملات اخیر داعش به شمال عراق گفت: آمریکا که خود به وجود آورنده داعش بود، اکنون چون منافع خود در کردستان عراق را در خطر می بیند، به جنگ علیه داعش برخاسته است.

 

وی در بخش دیگری از خطبه ها از بخشدار لشت نشاء به واسطه رسیدگی به مشکلات مردم لشت نشاء قدردانی نمود.

 

امام جمعه لشت نشاء با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آرد توسط نانوایی ها اظهار داشت: آرد مورد نیاز برای پخت نان در کشور ما به اندازه کافی وجود ندارد و ما ناگزیر از واردات آرد هستیم. آمارها نشان می دهد، اگرهر نانوا در استان ما، روزانه 10 گرم آرد اسراف کند، نیاز به واردات یک میلیارد تومان آرد به صورت روزانه داریم.

 

وی ادامه داد: از آنجایی که کل اعتبار بخشداری لشت نشاء سالیانه دو میلیارد تومان است، به جاست که تا جایی که می توانیم با پخت صحیح نان، از هدر رفتن این نعمت الهی جلوگیری نماییم.

 

امام جمعه لشت نشاء در پایان به افتتاح پروژه های مختلف در هفته دولت در بخش لشت نشاء اشاره نمود.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads