کد خبر: 58319 - تاریخ: یکشنبه، 24 آگوست 2014 - 14:20

مديركل راه و شهرسازي گيلان خبر داد:

افتتاح 110 پروژه راه و شهرسازي استان گيلان

مديركل راه و شهرسازي استان گيلان با بیان جزئيات پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت گفت: تعداد 110 پروژه با هزينه اي بالغ بر 1449 ميليارد ريال آماده بهره برداري است.

به گزارش خوبان، علي خاوري امروز در جلسه راه و شهرسازي استان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفته دولت كه به شعار آرامش و اميد مزين شده و با اولين سال خدمتگزاري دولت تدبير و اميد تقارن يافته است، گفت: به مناسبت اين هفته اداره كل راه و شهرسازي استان گيلان براساس وظيفه ذاتي خود و خدمتگزاري به مردم شريف استان گيلان تعداد 110 پروژه با هزينه اي بالغ بر 1449 ميليارد ريال آماده بهره برداري دارد كه با افتتاح اين پروژه ها در بخش روستايي بيش از 21 هزار خانوار بهره مند مي شوند.

وي با اعلام پروژه هاي قابل افتتاح هفته دولت افزود: بهسازي و آسفالت 87 پروژه از راههاي روستايي، اصلي و فرعي اين استان بطول 177 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر 301 هزار و 927 ميليون ريال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

علي خاوري گفت: روكش آسفالت راههاي شرياني استان گيلان در قالب 8 پروژه به طول 52 كيلومتر و با هزينه اي بالغ بر 133 هزار و 860 ميليون ريال از ديگر پروژه هاي قابل افتتاح در بخش راهسازي است.

مديركل راه و شهرسازي استان گيلان بيان كرد: احداث 3 هزار و 68 واحد مسكن مهر در شهرهاي استان گيلان با تسهيلات بانكي 920 هزار و 400 ميليون ريال در هفته دولت سالجاري به متقاضيان تحويل خواهد شد.
علي خاوري به پروژه هاي قابل افتتاح در شهرستانهاي اين استان اشاره و بيان كرد: احداث سالن تشريح و سردخانه پزشكی قانوني با هزينه انجام شده 5 هزار و 500 ميليون ريال در شهرستان بندرانزلي به بهره برداري خواهد رسيد.

مديركل راه و شهرسازي استان گيلان در رابطه با احداث 9 دستگاه پل در استان گيلان گفت: اين پروژه در شهرهاي استان گيلان با اعتبار هزينه شده 14 هزار و 700 ميليون ريال افتتاح خواهد شد.

خاوري اظهار کرد: در جهت اجراي ساماندهي و توانمندسازي سكونتگاه هاي غيررسمي استان گيلان، افتتاح 2 پروژه احداث مدرسه 9 كلاسه و سالن ورزشي (مدرسه) با اعتباري بالغ بر 9800 ميليون ريال از اعتبارات ملي شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري وزارت راه و شهرسازي در اين هفته به بهره برداري خواهد رسيد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads