کد خبر: 58270 - تاریخ: شنبه، 23 آگوست 2014 - 22:24

خالق «پدرسالار» درگذشت

اکبر خواجویی – کارگردان سریال «پدرسالار» – شامگاه جمعه (31 مرداد ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: این کارگردان سینما و تلویزیون طی روزهای گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود و پس از مرخص شدن از بیمارستان بار دیگر در منزل دچار سکته قلبی شد و با انتقال به بیمارستان الغدیر در همان‌جا دار فانی را وداع گفت.

 

اکبر خواجویی در سال‌های گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود و پس از آن، در استراحت مطلق به سر می‌برد و توان کار کردن نداشت.

 

کارگردان «پدرسالار» چند سالی بود که به خاطر بیماری قلبی و ناراحتی حنجره‌اش در استراحت مطلق به سر می‌برد. او اردیبهشت ماه امسال در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که با بهبودی حالش، دوست دارد مجددا به کار برگردد و یک فیلم سینمایی بسازد.

 

این کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینما و تلویزیون – متولد سال 1326 اصفهان است. وی فعالیت هنری‌اش را با تهیه و ساخت فیلم‌های تجربی و راه‌اندازی سینمای آزاد اصفهان آغاز کرد. از جمله آثار او در مقام کارگردانی می‌توان به «محیا»،‌ «سیرک بزرگ‌» و «خانه ابدی» نیز اشاره کرد.

 

خواجویی در زمینه‌ی کارگردانی سریال‌های تلویزیونی هم فعالیت داشته که از جمله کارهای او می‌توان به سریال‌های «کهنه سوار‌»، «پدر سالار‌» و … اشاره کرد.

 

این کارگردان قدیمی بهمن ماه سال 91 به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads