کد خبر: 58227 - تاریخ: شنبه، 23 آگوست 2014 - 14:42

هشدار مدیرعامل باشگاه خزر رودسر؛

احتمال کناره گیری خزر رودسر در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی

مدیرعامل باشگاه خزر رودسر گفت: با توجه به مشکلات موجود و همچنین عدم حمایت از این باشگاه به احتمال زیاد از حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر انصراف خواهیم داد.

به گزارش خوبان، حسین زالفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: متاسفانه در تنها سالی که با تلاش بازیکنان و همچنین حمایت شهردار شهر رودسر با جمع آوری بازیکنان رودسری، تیمی قدرتمند را راهی مسابقات لیگ برتر کرده ایم که بتواند از جایگاه فوتبال ساحلی مهد فوتبال ساحلی کشور دفاع کنند بنابراین مشکلات مالی و همچنین عدم حمایت های مسئولان ورزشی و سیاسی رودسر کار را به جایی کشانده که مجبور شویم از مسابقات کناره گیری کنیم.

وی اظهارداشت: این گفته ها فقط یک تهدید نیست و همینطور هم قصد بازار گرمی ندارم مستندات همه و همه موجود است، اگر تا قبل از شروع مرحله نهایی لیگ برتر این مشکلات برطرف نشود راهی جزء کناره گیری از لیگ وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیلی که این باشگاه دارد آینده خوبی را برای این باشگاه در رشته فوتبال ساحلی می توان متصور بود و لیکن این موضوع در درجه اول به حمایت های مسئولان شهری و استانی بستگی دارد.

مدیر عامل باشگاه خزر رودسر در ادامه از همه مسئولان شهری و استانی خواست به کمک باشگاه لیگ برتر فوتبال ساحلی خزر رودسر شتافته تا این باشگاه بتواند از جایگاه فوتبال ساحلی این شهر دفاع کند.

انتهای پیام/64


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads