کد خبر: 58118 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 آگوست 2014 - 13:47

بر سر اجرا یا عدم اجرای کنسرت موسیقی رخ داد

درگیری لفظی وزیر فرهنگ و ارشاد با امام جمعه مشگین شهر

در حاشیه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به شهرستان مشگین شهر درگیری لفظی بین وزیر فرهنگ و ارشاد با امام جمعه مشگین شهر رخ داد.

به گزارش خوبان: مدیر هتل آران مشگین شهر طی درخواستی که از مدت ها پیش به وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر اجرای موسیقی زنده در هتل داده بود و وزیر ارشاد نیز موافقت خود را جهت اجرای آن اعلام کرده بود اما با توجه به اینکه هتل از مراکز عمومی محسوب می شود می تواند برخی موانع و مشکلات اجتماعی را به دنبال داشته باشد برخی از مسئولان اجرای موسیقی زنده را به مصلحت نمی دانستند لذا در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد به شهرستان مشگین شهر این موضوع در همان هتل مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

با توجه به اینکه اجرای موسیقی زنده و یا کنسرت موسیقی در مراکز عمومی می تواند برخی موانع و مشکلات شرعی را به دنبال داشته باشد از این رو حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در این خصوص به تشریح موانع و موارد شرعی اجرای این برنامه در مجامع عمومی پرداخت که در پاسخ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز با لحنی تند با سخنان امام جمعه مخالف کرد و گفت: فتوای غلط از خود صادر نکنید این در حالی بود که امام جمعه مشگین شهر بیانات مقام معظم رهبری را تشریح می کرد.

جنتی با بیان اینکه برخی از سلایق نیروی انتظامی مناسب نیست خطاب به عوامل نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نمی تواند از اجرای این برنامه جلوگیری کند در صورت جلوگیری موضوع را به اینجانب ( وزیر فرهنگ و ارشاد) اطلاع دهید.

 

منبع: مشکین رسا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads