کد خبر: 5810 - تاریخ: شنبه، 25 آگوست 2012 - 14:20

در خصوص تغییر استاندار گیلان با نمایندگان استان مشورتی صورت نگرفته است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: اگر در انتخاب فرد مورد نظر برای سمت استانداری با ما مشورت شود نظر خود را بیان می‌کنیم اما با نمایندگان گیلان در این زمینه مشورتی صورت نگرفته است.

حمیدرضا خصوصی‌ثانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تصمیم نمایندگان استان در تغییر استاندار و انتخاب‌هاشم‌نیا معاون سابق برنامه‌ریزی استاندار پیشین استان اظهار کرد: مجمع نمایندگان گیلان نقطه نظرات خود را در این مجمع بیان می‌کنند و برخی‌ها معتقد بودند تغییر و تحول در این مقطع برای استان مفید فایده نیست و تعدادی دیگر نیز از نمایندگان اظهار داشتند وقتی دولت تصمیمی‌می‌گیرد نظر خاصی ندارند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ایران دولت تصمیم‌ها را بر حسب وظایف خود می‌گیرد، افزود: از اینکه گفته می‌شود نمایندگان گیلان چنین تصمیمی‌درباره تغییر استاندار گرفته‌اند صحیح نیست و از این قضیه بی‌خبر هستیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به اینکه وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و مسئولان ذی‌ربط در وزارت کشور طبق تشخیص خود عمل می‌کنند، بیان کرد: در وزارت کشور فردی را که می‌خواهند به عنوان استاندار انتخاب کنند تحقیق مناسب انجام می‌دهند اما این تصمیم نمایندگان نیست.

وی افزود: اگر در انتخاب فرد مورد نظر با ما مشورت شود نظر خود را بیان می‌کنیم اما با نمایندگان گیلان در این زمینه مشورتی صورت نگرفته است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads