کد خبر: 58030 - تاریخ: چهارشنبه، 20 آگوست 2014 - 11:22

با حضور وزیر اطلاعات در استانداری؛

مدیرکل جدید اطلاعات گیلان معرفی شد

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان گیلان گفت: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت تدبیر و امید، مبتنی بر شرع، اخلاق و قانون است.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: کار اطلاعاتی با رعایت احکام شرعی و ارزش های اخلاقی، خسارت کمتر و دستآورد بیشتری دارد.

وی با اشاره به فقدان چارچوب های محدودکننده در دستگاه های امنیتی کشورهای دنیا افزود: در ایران، کار اطلاعاتی چارچوب هایی بر پایه احکام شرع و ارزش های اخلاقی دارد که همین امر، موجب خیر و برکت برای جامعه خواهد بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: نامگذاری سال ها از سوی رهبری، مهندسی نقشه راه آن سال است که مسوولان باید با همدلی و هم افزایی در جهت تحقق آن بکوشند.

وی یکی از مولفه های بسترساز تحقق شعار سال مورد تاکید رهبری را بحث امنیت عنوان و اضافه کرد: همانگونه که در آیات نورانی قرآن بویژه در سوره مبارکه قریش پیوند فرهنگ، اقتصاد و امنیت را مشاهده می کنیم؛ باید این مهم را در امور جامعه خویش نیز دنبال کنیم.

وی فرهنگ را بنای سایر بنیان ها خواند و گفت: اگر بخواهیم جامعه از اقتصاد پویا و فرهنگ اثرگذار برخوردار باشد؛ باید به موضوع امنیت پایدار به طور جدی توجه کنیم.

 

علوی - نجفی
حجت الاسلام علوی همچنین به تاکید شرع مقدس اسلام مبنی بر عدم ورود به حریم خصوصی مردم اشاره و بیان کرد: رویکرد وزارت اطلاعات نیز توجه به آموزه های قرآنی، سیره نبوی و ائمه اطهار است.

وی با بیان اینکه اسلام به دنبال این نیست که دیواره عصمت و عفت جامعه مخدوش شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون بار سنگین تولید امنیت را بر عهده وزارت اطلاعات گذاشته و باید این مهم، به درستی مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در کشور، امنیت حکمفرماست؛ به دلیل همت بالای سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش شبانه روزی آنهاست.

حجت الاسلام علوی عدم تشویش خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهمی دانست که مورد توجه وزارت اطلاعات است.

وی ادامه داد: نباید به بهانه برقراری امنیت، عرصه را بر مردم تنگ کنیم بلکه باید بکوشیم امنیت را همراه با شادکامی برای شهروندان فراهم کنیم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: اگر می خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت دهیم و زمینه رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام علوی با اشاره به عزم جدی وزارت اطلاعات در برخورد با دشمنان نظام اسلامی، گفت: با دشمنان به مصداق اشداء علی الکفار برخورد می کنیم و در شلیک به قلب دشمن، ذره ای تردید نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی و هم افزایی تمامی مدیران شاهد رشد کشور باشیم.

وزیر اطلاعات انسجام و همگرایی بین دولت و مجلس، دولت و قوه قضاییه و سایر ارکان نظام اسلامی را شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام برای پیشرفت کشور عنوان کرد

حجت الاسلام علوی همچنین خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی داشت و از بزرگان استان گیلان همچون آیت الله بهجت فومنی، آیت الله محمدی گیلانی و مرحوم آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان یاد کرد.

در پایان این جلسه، مدیرکل جدید اطلاعات استان گیلان معرفی و از خدمات مدیرکل پیشین قدردانی شد.

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات همچنین صبح سه شنبه با حضور در گلزار شهدای رشت، به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وزیر اطلاعات همچنین صبح امروز با حضور در بیت آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، با وی دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads