کد خبر: 5766 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 آگوست 2012 - 20:12

خلاقیت یعنی این !!!!

دو یا سه روز پیش خبرگزاری فارس به نقل از معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار گیلان نوشته بود که باید بر سر در ادارات استان تابلویی با مضمون شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوشته شود.

دو یا سه روز پیش خبرگزاری فارس به نقل از معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار گیلان نوشته بود که باید بر سر در ادارات استان تابلویی با مضمون شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوشته شود.

خیلی برایم جالب بود.اینکه معاونت محترم سیاسی امنیتی استاندار بر اساس چه راهبردی چنین پیشنهاد جالبی را مطرح نموده است. آیا این طرح مبتکرانه بر اساس کارشناسی کارشناسان و مشاوران محترم استانداری مطرح گردیده ؟ آیا در پس این طرح نقشه ای جامع قرار دارد؟ آیا ما با انجام چنین طرح های خلاقانه ای بدنبال تهدید منافع و خنثی نمودن توطئه های دشمنانمان بویژه آمریکا و اسرائیل در منطقه هستیم؟

یا اینکه با دیدن یک صحنه در تلوزیون جوگیر شده و از سر خشم ونفرت و… به این فکر جالب رسیده ایم. شاید هم بخاطر قرار گرفتن جناب رضوانی در لیست تحریم های آمریکا علیه ایران!!! ایشان خشمگین شده و بدنبال نشان دادن توانایی های خویش به آمریکا و اسرائیل است!!!!!!!!! یا اینکه جناب معاون محترم استاندار شب قبل در عالم خواب به این نتیجه رسیده است!!!

به هر ترتیب ضمن استقبال از این خلاقیت ایشان ذکر چند نکته را متذکر می شویم:

۱ـ از معاونت محترم نخبگان ریاست جمهوری با عنایت به نوآوری و خلاقیت جناب معاون و برای تودهنی زدن به آمریکای تحریم گر ،تقاضا می نماییم حتما نام وی را در زمره نخبگان ملی ثبت و ایده نو ایشان را در جشنواره خوارزمی و ابن سینا و… به نمایش عموم قرار داده و در صورت امکان مورد حمایت قرار دهد!

۲ـ از گاگول های کنگره و وزارت امورخارجه آمریکای جهانخوار درخواست می نماییم دلیل  ثبت نام ایشان در لیست تحریم ها را اعلام نموده و ما را از نگرانی بیرون آورند و از آنجا که معمولا افراد درون لیست با برنامه هسته ای یا برنامه موشکی ایران (به گفته آنها) مرتبط می باشند بفرمایند که ایشان جزو گروه از  پژوهشگران فعال  می باشند. الف ـدانشمند هسته ای ب ـ متخصص موشکی و ج ـ هردو !!!

۳ـ لطفا دولتهای حامی تروریسم بین الملل بویژه آمریکا و اسرائیل از فکر ترور و یا ربودن ایشان و انتقال وی به مراکز علمی تحقیقاتی آمریکای جهانخوار یا هرکجای دیگر خودداری  نمایند زیرا حمایت از نخبگان خط قرمز ما می باشد.

۴ـ البته این ایده بسیار جالب است ، فکر کنید که ارباب رجوعی به اداره ای پس از چند بار رفت و آمد کردن و کارشکنی های مکرر ، با چنین تابلویی مواجه شود آنوقت می فهمد که گره کارش کجا بوده و تمام مشکلش از آمریکای جنایتکار است لذا همانجا شروع به فحش دادن به آمریکا و اسرائیل می کند ! حال حساب کنید در روز چه تعداد شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در مقابل درب ادارات استان شنیده می شود . جل الخالق!!!!!!!!!!

ضمنا با توجه به لر بودن ایشان اعلام می داریم ، برادران لر ما همانگونه که از تیم فوتبال محبوبشان با سنگ و کلوخ در مقابل تمشاچیان تیم ملوان در کرج حمایت نمودند اینبار نیز از نخبگان خود با سنگ و چماق در مقابل جهانخواران دفاع خواهند نمود! لذا شدیدا به دشمنان هشدار می دهیم تا دست از شیطنت بردارند و نام  این مدیر استراتژیست و تئوریسین را از لیست سیاه خویش حذف نمایند والا با همان تماشاچیان محترم مواجه خواهند شد.

در پایان به جناب رضوانی عرض می نمایم که برادر عزیز خباثت های آمریکا و اسرائیل و همپیمانانشان بر هیچکس پوشیده نیست. اما آیا به نظر شما علت نارضایتی های مردم در ادارات دولتی، آمریکا و اسرائیل و… است یا از خود ماست!!! با نوشتن و دادکردن و شعار دادن و پرچم آتش زدن و… نه چیزی از قدرت آنها کاسته می شود و نه بر قدرت ما افزوده می گردد . اگر جنابعالی و همکارانتان قصد ناکام گذاشتن نقشه های شوم دشمنان این مرزو بوم را در سر دارید ، بدانید که هیچ سلاحی کوبنده تر وکارآمدتر از خدمت به مردم و رضایتمندی آنان نیست. دست زدن به چنین طرح های سبک و مضحکی یا حتی بیان آن تنها نتیجه عکس در پی داشته و  اسباب تفریح آنان را فرآهم می آورد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads