کد خبر: 5755 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 آگوست 2012 - 18:48

بعد از انتخابات مجلس

خانه تکانی اساسی در آموزش و پرورش گیلان

به دلیل جایگاه حساس آموزش و پرورش در نظام تربیتی این گونه جابجایی‌های بدون پشتوانه کارشناسی و تحت فشار و یا تحمیل بعضی از آقایان می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به نظام آموزشی ما وارد کند.

خوبان به نقل از ۸ دی: با توجه به تغییرات گسترده و تامل برانگیز مدیران آموزش و پرورش تعدادی از شهرستانها و مناطق از جمله: تالش، لاهیجان، رودبار، عمارلو، رحمت آباد و رودبنه در مدت سپری شده بعد از انتخابات مجلس ،خبر‌ها حاکی از آن است که در آینده ای نزدیک تعداد دیگری از مدیران شهرستانها نظیر شفت،ماسال و چند شهرستان دیگر نیز تغییر خواهند نمود.

به دلیل جایگاه حساس آموزش و پرورش در نظام تربیتی این گونه جابجایی‌های بدون  پشتوانه کارشناسی و تحت فشار و یا تحمیل بعضی از آقایان می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به نظام آموزشی ما وارد کند. با نگاهی به مدیران عزل شده در آموزش و پرورش شهرستانها، درمی‌یابیم که به شکل کاملاً اتفاقی نماینده آن شهرستان نیز تغییر کرده است!!!

یقیناً بحث انتخابات مجلس بر تغییرات آموزش و پرورش اثر گذاشته است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی‌در گفت و گو با خبرنگار ۸ دی با اشاره به اینکه بعضی از مدیران شهرستانها از جمله تالش بازنشسته شده بودند، اذعان کرد: یقیناً بحث انتخابات مجلس بر تغییرات آموزش و پرورش اثر گذاشته است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه آموزش و پرورش باید از یک سری حاشیه‌ها به دور باشد، اظهار کرد: کوچکترین موضوع نادرستی ضربه سهمگینی به آموزش و پرورش وارد می‌کند.

وی افزود: بنده بارها به مدیرکل آموزش و پرورش نصیت کردم که مراقب باشد تغییرات نادرست در این سازمان صورت نگیرد.

عوض شدن این مدیران، کار نماینده‌هاست

علی محمد جلوه در گفت و گو با خبرنگار ۸ دی با تاکید بر اینکه عوض شدن این مدیران، کار نماینده‌هاست خاطرنشان کرد: وقتی در یک مجموعه ای بجای سیستم، سلیقه حاکم باشد چنین مشکلاتی نیز پیش می‌آید.

جلوه با اشاره به اینکه عزل مدیران آموزش و پرورش بیش از ۱۰ سال است که براحتی صورت می‌گیرد، عنوان نمود: اگر مدیر کل آموزش و پرورش گوش به حرف نماینده‌ها ندهد، موقعیت شغلی خود را دچار تزلزل کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها و پست و مقام به جای اینکه باری بر دوش مدیران باشد، یک لقمه چرب و نرم شده است، اظهار کرد: از نظر آیات و روایات، مسئولیتها بار امانت است و باید از آن فرار کرد.

جلوه یکی از عوامل اصلی جابجایی بعضی از مدیران را یکی از نمایندگان گیلانی دانست و از فشار زیاد نمایندگان بر نجف زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads