کد خبر: 57371 - تاریخ: دوشنبه، 11 آگوست 2014 - 22:48

در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3؛

دریابکی: طرح هجرت 3 فرصت مناسبی برای آشنایی با فعالیت اجتماعی دانش آموزان است

مراسم افتتاحیه طرح هجرت (3) با سرگرد یحیی پور جانشین فرمانده سپاه مقداد رشت و حسین دریابکی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار در مدرسه امام حسن(ع)حاجی بکنده برگزار شد.

به گزارش خوبان: مراسم افتتاحیه طرح هجرت (3) با سرگرد یحیی پور جانشین فرمانده سپاه مقداد رشت و حسین دریابکی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار روز شنبه در مدرسه امام حسن(ع) از مجتمع آموزشی و پرورشی شهید باهنر حاجی بکنده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دریابکی رئیس آموزش و پرورش با اشاره به اجرای برنامه پروژه مهر و طرح هجرت(3) جهت آماده سازی کالبدی فضاهای آموزشی منطقه خشکبیجار برای بازگشایی مدارس، طرح هجرت(3) را فرصت مناسبی برای مشارکت جویی و آشنایی با فعالیت اجتماعی توسط دانش آموزان دانست .

وی اظهار امیدواری نمود دانش آموزان از این فرصت برای بهره مندی بیشتر از کارهای جمعی، حرفه آموزی و آموزش فعالیت های مختلف از جمله قرآن، خطاطی و غیره استفاده کنند و حضور در فعالیت های بسیج و جمعی را تجربه نمایند .

در ادامه سرگرد یحیی پور جانشین سپاه مقداد رشت با اشاره به جهادی بودن طرح هجرت(3)، حضور بسیج در عرصه های مختلف را منبعث از فعالیت های جمعی و جهادی مردمی دانست و تصریح کرد: این حضور مداوم و گسترده عامل موفقیت در عرصه های مختلف انقلاب است.

وی همچنین برای دانش آموزان در این عرصه آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است طرح هجرت(3) با مشارکت حوزه بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در قالب طرح های جهادی برای ساماندهی فیزیکی و کالبدی فضاهای آموزشی همه ساله برگزار می گردد.  

 

gpic408_3 gpic408_4 IMG_7771

gpic408_1

 

gpic408_2

 

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش خشکبیجار

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads