کد خبر: 57348 - تاریخ: دوشنبه، 11 آگوست 2014 - 19:10

پدر مائده خبرداد:

لوازم تحریر و کیف،کفش مائده کبریایی پیدا شد

هفته گذشته بهزاد کبرایی پدر مائده کبرایی همان دختر بچه ۷ ساله ای که در تاریخ ۴ خرداد ماه ۹۳ از مقابل مدرسه ابتدایی شهید جعفری نیا واقع در خیابان معلم از مناطق پر جمعیت شهر بندر انزلی مفقود شد اعلام کرد که لوازم تحریر و کیف،کفش مائده کبریایی پیدا شده است.

به گزارش خوبان، هفته نامه پگاه نوشت: یکشنبه هفته گذشته بهزاد کبرایی پدر مائده کبرایی همان دختر بچه ۷ ساله ای که در تاریخ ۴ خرداد ماه ۹۳ از مقابل مدرسه ابتدایی شهید جعفری نیا واقع در خیابان معلم از مناطق پر جمعیت شهر بندر انزلی مفقود شد اعلام کرد که حدود ۲۰ روز پیش ساعت ۲۲:۳۰ شب به همراه همسرم برای زیارت و آرامش به بقعه آقا سید محمد نجفی انزلی رفته بودیم.

همسرم در آنجا با خواندن نماز و گریه و زاری بسیار از آقا سید نجفی حاجت خواست تا شفاعت کند، خداوند یک نشانه از فرزندمان به ما بدهد.

وی ادامه داد : در ساعت ۱۲ و نیم شب در حال برگشت به منزل بودیم که خانمی با ما تماس گرفت و گفت: شما پدر مائده کبرایی هستید؟ گفتم: بله

گفت : یک سری لوازم تحریروکیف پیدا کرده ایم که اسم فرزند شما بر روی آنها نوشته شده.

 

مائده کبریایی
گفتم: شما از کجا تماس می گیرید؟

گفت: من از یکی از روستاهای خمام تماس می گیرم سپس بیشتر توضیح داد و گفت: همسر و فرزندم در حین ماهیگیری در رودخانه قلابشان به کیف مدرسه مائده گیر کرده بود و ما توجه شدیم که وسایل فرزند شماست . در ادامه همسرم با او صحبت کرد و از او خواهش و تمنا کرد که اگر شما واقعا وسایلی از فرزندمان پیدا کرده اید ما به شما تضمین و تعهد می دهیم که پای شما را به کلانتری و مراجع قضایی نکشانیم.

کبرایی در ادامه بیان کرد: بعد از کلی تلاش، آدرس و شماره تلفن آنها را گرفتیم و بلافاصله با پلیس تحقیقات پرونده تماس گرفتیم و در ساعت دوو نیم بامداد همان شب به اتفاق پلیس به محل رفتیم.

بعد از بررسی لوازم پیدا شده و اسم نوشته شد ه مائده بر روی دفترش مطمئن شدم لوازم فرزندم مائده است.

کبرایی تصریح کرد: فردای آن روز هم پس از تحقیقات و جستجوی پلیس آگاهی کفش مائده را هم در آن حوالی پیدا کردند ولی اثری از مائده نبود.

تمامی لوازم به دلیل اینکه مدت زیادی در آب رودخانه مانده بود بسیار بوی بدی می داد.

کبرایی سپس با اشاره به اینکه پلیس لوازم مائده را برای تحقیقات بیشتر به تهران فرستاد ، افزود : بعد از گذشت ده روز از ماجرا با پلیس تحقیقات پرونده تماس گرفتم که آیا خبر یا سر نخی از تحقیقات بدست آمده متاسفانه به ما اعلام کردند که کوچکترین سرنخ یا ردی از فرزندتان پیدا نکرده ایم.

کبرایی در خصوص شایعاتی که از یک سری از افراد در گوشه و کنار شهر انزلی و استان گیلان پخش شده است گفت : برای همه این افراد متاسفم آنها به جای کمک ،احساس همدردی و دعا با حرف های پوچ و بی اساس و شایعه پراکنی نمک بر روی زخم های ما می پاشند.

وی گفت: من و همسرم همه حرفهایشان را نشنیده می گیریم و همه آنها را به خداوند واگذار می کنیم، خداوند به خوبی با انها قضاوت خواهد کرد.

بهزاد کبرایی از تمامی مسئولین به ویژه فرماندهی نیروی انتظامی که در این مد ت زحمات فراوانی کشیده اند تشکر و درخواست کرد که پیگیری و تلاش بیشتری به عمل آورند تا اضطراب و نگرانی و ناراحتی که در این مدت آنها را بسیار آزار داده است هر چه سریعتر به پایان برسد.

کبرایی در پایان تاکید کرد: ما هیچ امیدی برای زندگی کردن نداریم و همسرم از لحاظ روحی و روانی وضعیت مناسبی ندارد و تحمل انتظارش به پایان رسیده است.

وی از همه همشهریان، هم استانی ها و هموطنان در خواست کرد تا برای پیدا کردن فرزندشان دعا کنند و در صورت مشاهده کوچکترین اثری از مائده مراتب را به خانواده وی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط:

جایزه ۲۰۰ میلیونی برای یابنده مائده ۷ساله

گمشدن مائده موجب شایعات بسیاری در گیلان شد/ هیچ سرنخی از نحوه مفقود شدنش نداریم


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads