کد خبر: 5728 - تاریخ: چهارشنبه، 22 آگوست 2012 - 18:18

برای نخستین‌بار در ایران

کسب جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت توسط شرکت ایحا گستر شمال

جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت پس از بررسی و آرای کمیته داوران سقراط متشکل از شخصیت‌های برجسته 23 کشور دنیا به ریاست پرفسور «اویل گودهیر» برای نخستین بار به یک شرکت ایرانی تعلق گرفته است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، «جان نیتینگ» مدیر کل مجمع کسب و کار اروپا که شب گذشته به منظور اهدای جایزه جهانی «کیفیت محصول و مدیریت» این مجمع اروپایی به شرکت ایرانی «ایحاگستر شمال» در گیلان وارد رشت شد، اکنون در حال بازدید از واحدهای صنعتی این شهر است.

وی تا ساعتی دیگر در جمع مدیران و مسئولان شرکت ایحاگستر شمال حضور می‌یابد و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

این مقام اتحادیه اروپا در سفر دو روزه خود به رشت در جلسه هم‌اندیشی تجاری حضور می‌یابد و با جمعی از صنعت‌گران به گفت‌وگو می‌پردازد.

نیتینگ در صورت مساعد بودن هوا بازدید از شهرک ماسوله را در برنامه کاری خود دارد.

جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت پس از بررسی و آرای کمیته داوران سقراط متشکل از شخصیت‌های برجسته 23 کشور دنیا به ریاست پرفسور «اویل گودهیر» برای نخستین بار به یک شرکت ایرانی تعلق گرفته است.

شرکت ایحاگستر شمال یکی از بزرگ‌ترین کارخانه صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور در رشت است که مورد بازدید پرفسور جان نیتینگ مدیرکل مجمع کسب و کار اروپا به همراه معاون وی قرار گرفته و جایزه مذکور به این شرکت تعلق دارد.

شرکت ایحاگستر شمال در 15 کیلومتری رشت واقع شده و یکی از مدرن‌ترین واحدهای چاپ و بسته‌بندی در منطقه است.

برخی از ماشین‌‌‌آلات این واحد چاپ و بسته‌بندی از سطح کیفی منحصر به‌فردی برخوردار هستند به گونه‌ای که نه ‌تنها در آسیا و سطح منطقه، بلکه توان رقابت با نمونه‌های اروپایی و آمریکایی خود را نیز دارند. این ماشین‌آلات برای نخستین بار در قاره آسیا تولید شده‌اند.

ایحاگستر شمال بهره‌برداری از تعدادی ماشین‌‌‌‌‌‌‌آلات خود را از سال 88 آغاز کرد، اما افتتاح رسمی این کارخانه در 27 مهر 89 و همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) صورت گرفت.

واحدهای تولید و چاپ لفاف بسته‌بندی با روش‌های فلکسو و گراور و افست، چاپ روزنامه، چاپ جعبه مقوایی و ساخت آن، تولید ظروف پلاستیک و انواع چاپ روی آن، چاپ و برش لیبل IML و تولید ظروف مربوط به آن، تولید ورق و ظروف ترموفرینگ، تولید و چاپ شرینگ لیبل پی وی‌سی، تولید درب و پر فرم و بطری PET و لیبل آن و … از جمله فعالیت‌هایی است که در این شرکت انجام می‌شود.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نام شما...
     | 2012/08/22 - 20:45
    پاسخ
    +2
    0

    من چند سال قبل با این شرکت آشنا شدم. از بانی ومدیران این شرکت حرفه ای سپاسگزارم که میتونم حداقل به یه چیز از صنعت این استان افتخار کنم .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads