کد خبر: 57255 - تاریخ: یکشنبه، 10 آگوست 2014 - 19:36

معاون استاندار گیلان خبر داد:

کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان سال ۹۴ برگزار می‌شود

معاون استاندار گیلان از برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان در سال ۹۴ خبر داد و گفت: ۱۲ کمیته در این زمینه تدوین شده که باید با برنامه‌ریزی زمینه‌های هرچه باشکوهتر برگزاری کنگره را فراهم کنند.

به گزارش خوبان، محمد احمدی‌پور صبح امروز در نخستین جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید گیلان در دفتر معاون سیاسی استاندار، با بیان اینکه این جلسه به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این یادواره برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق این مهم همراهی‌ها و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه ما آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: تجربیات خوبی در استان‌های دیگر کشور درخصوص برگزاری کنگره شهدا وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه پاسداشت یاد و نام شهدا یک وظیفه برای همه است، گفت: این مهم یک کار اداری نیست بلکه یک کار عاشقانه است چون همه به شهدا بدهکاریم.

احمدی‌پور خواستار پشتیبانی‌های لازم و اجرای برنامه‌های متنوع با توجه به اهمیت پرداختن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای استان شد و تصریح کرد: کنگره شهدا یک کار ملی است و همه باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمیته‌های اجرایی باید با برنامه حرکت کنند، خاطرنشان کرد: حکم 13 نفر از اعضای ستاد اجرایی که توسط استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد کنگره منصوب شده به آنان اهدا می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی برگزاری کنگره سرداران،امیران و 8000 شهید گیلان با اشاره به اینکه این کنگره از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.

احمدی‌پور با بیان اینکه 12 کمیته در این زمینه تدوین شده است که باید با برنامه‌ریزی بتوانند زمینه‌های هرچه باشکوهتر برگزاری کنگره را فراهم کنند، افزود: کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید گیلان در سال 94 برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads