کد خبر: 57195 - تاریخ: یکشنبه، 10 آگوست 2014 - 01:12

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خوبان خبر اعلام نمود:

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 93 در منطقه خمام

محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خوبان خبر ضمن اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 93 در بخش خمام، وضعیت دانش آموزان خمامی در کنکور امسال را بسیار خوب توصیف نمود.

به گزارش خوبان: محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خبرنگار ما وضعیت دانش آموزان خمامی را در کنکور امسال بسیار خوب توصیف کرد: این باعث افتخار و مباهات برای همه ماست و این مسئولیت ما را در ادامه کار سنگین تر می کند.

وی نفرات برتر کنکور سراسری خمام را بدین شرح اعلام نمود: زینب مظفری با رتبه 76 در رشته انسانی از دبیرستان کوثر، زهرا مهدی پور با رتبه 357 در رشته تجربی از دبیرستان مهرک فرجی، سجاد پورعلی با رتبه 501 در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان استقلال، میثم حمداوی با رتبه 859 در رشته انسانی از دبیرستان شهید زحمتکش، زهرا فتاحی با رتبه 1041 در رشته انسانی از دبیرستان کوثر دانش آموزان برتر خمام در آزمون سراسری امسال هستند.

 

 

نفرات برتر کنکور سراسری در خمام

 

 

رئیس آموزش و پرورش خمام با بیان این که پس از اعلام نتایج کنکور، از نفرات برتر تقدیر خواهد شد ادامه داد: در نماز جمعه این هفته از نفرات برتر کنکور خمام تقدیر شد. نصب بنر در سطح شهر و نصب پرده در مقابل اداره آموزش و پرورش گام نخست تقدیر از دانش آموزان برتر خمام است.

کنعانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که مراکز مشاوره انتخاب رشته در خمام مورد تایید آموزش و پرورش این بخش می باشد یا خیر اظهار داشت: در منطقه خمام یک مرکز انتخاب رشته در دبیرستان کوثر به مدیریت خانم رنجکش تدارک دیده شده که دو مشاور برای امر مشاوره در زمینه انتخاب رشته در آن حضور دارند.

وی، موید عابدی و موسی زاده را به عنوان مشاورین دانش آموزان پسر و دختر در زمینه انتخاب رشته بخش خمام معرفی نمود که توسط اداره آموزش و پرورش انتخاب شده اند. کنعانی این افراد را از مشاورین زبده دانست.

کنعانی در پایان گفت: مرکز مشاوره انتخاب رشته همه روزه ( حتی ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 عصر آماده ارائه مشاوره می باشد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads