کد خبر: 57014 - تاریخ: چهارشنبه، 6 آگوست 2014 - 19:56

برای انعقاد خواهرخواندگی؛

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به غزه سفر می کند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: رئیس شورای اسلامی شهر رشت به منظور انعقاد تفاهمنامه خواهرخواندگی بین شهرهای رشت و غزه، به غزه سفر می‌کند.

به گزارش خوبان، فرهاد شوقی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی حمایت از مردم مظلوم غزه در گیلان با اشاره به اقدام‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: فضاسازی شهری به منظور آگاهی‌رسانی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شهر رشت به صورت گسترده انجام می‌شود.

*نامگذاری خیابان «شهدای غزه» در رشت

وی از نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر رشت با نام «شهدای غزه» خبر داد و افزود: نامگذاری مذکور در روزهای آینده انجام می‌شود.

شوقی با بیان اینکه موضوع خواهرخواندگی شهرهای رشت و غزه مدتی است در رسانه‌ها اعلام شده است، تصریح کرد: فرآیند قانونی مذکور در حال انجام است و رضا جمشیدی چناری رئیس شورای اسلامی شهر رشت به منظور انعقاد تفاهمنامه خواهرخواندگی شهرهای رشت و غزه، به غزه سفر می‌کند.

*نمایش مظلومیت مردم فلسطین در تفرجگاه‌های گیلان

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور به اعلام انزجار اقشار مختلف استان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره کرد و گفت: ارتش رژیم صهیونیستی که ادعای چهارمین قدرت نظامی دنیا را دارد پس از ۳۰ روز مقاومت مردم غزه عقب‌نشینی کرده است.

عنایت رضائی‌پور بر فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه تاکید کرد و افزود: نشست‌های روشنگری در محله‌ها و حوزه‌های مقاوت بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی سپاه قدس گیلان در ۲۰ طرح سالم‌سازی و تفرجگاه‌های استان، بیان کرد: نمایش مظلومیت مردم فلسطین در طرح‌های مذکور اجرا می‌شود.

رضائی‌پور از مسابقه نقاشی کودکان با موضوع جنایت رژیم صهیونیستی در مهدهای ساحلی گیلان خبر داد و تصریح کرد: کودکان در مهدهای ساحلی جنایت رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان غزه را به تصویر می‌کشند.

*محاکمه سران کشورهای عربی خواسته مردم منطقه است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در جلسه هماهنگی حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در جریان ۳۰ روز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه موضوع جدیدی بود که اتفاق افتاده است.

رسول جلائی با اشاره به سکوت سران کشورهای عربی در جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تصریح کرد: تحقیر مجامع بین‌المللی و محاکمه سران کشورهای عربی خواسته مردم آزادی‌خواه جهان و منطقه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads