کد خبر: 57001 - تاریخ: چهارشنبه، 6 آگوست 2014 - 18:52

فرامرز پور رمضان رئیس هیات والیبال استان گیلان شد

در جریان انتخابات ریاست هیات والیبال استان گیلان که روز سه شنبه برگزار شد ، ˈ فرامرز پوررمضان ˈ با کسب 15 رای از 18 آرای ماخوذه به عنوان رییس جدید هیات والیبال استان گیلان منصوب شد .

به گزارش خوبان، در جریان این انتخابات که روز سه شنبه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد ، ˈ فرامرز پوررمضان ˈ با کسب 15 رای از 18 آرای ماخوذه به عنوان رییس جدید هیات والیبال استان گیلان منصوب شد.

ˈ پوررمضان ˈ پیش از این حدود دو سال به عنوان سرپرست هیات والیبال استان گیلان مشغول به کار بود و با توجه به برگزاری انتخابات، به مدت چهار سال به عنوان رییس هیبات والیبال گیلان انتخاب شد.

همچنین ˈ محمدرضا رسولی ˈ دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات والیبال استان گیلان در جریان این انتخابات سه رای کسب کرد ، ˈ مهدی جوادی پور ˈ و ˈ حمیدرضا رسولی دوگاهه ˈ دیگر کاندیداهای احراز این پست ، قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند.

در انتخابات ریاست هیات والیبال استان گیلان ، ˈحلیم شرعی ˈ نایب رییس فدراسیون والیبال ، ˈ مسعود رهنما ˈ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات والیبال گیلان حضور داشتند.

* والیبال گیلان مشکل مدیریتی داشت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست هیات والیبال گیلان گفت: متاسفانه این هیات طی چند سال اخیر مشکل مدیریتی داشته و نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

ˈ مسعود رهنما ˈ افزود: با توجه به رشد چشمگیر رشته ورزشی والیبال در سطح کشور و درخشش تیم ملی، متاسفانه در گیلان شاهد این رشد نبودیم.

وی اظهار کرد : با توجه به موفقیت های پی در پی تیم ملی در میادین مختلف و توجه بیشتر مردم به رشته ورزشی والیبال ، امیدوارم که با تعیین رییس جدید، با ایجاد وفاق و همدلی بیشتر، شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان گیلان باشیم .

* تصاویر مرحوم حسین معدنی اشک همه را درآورد

در ادامه انتخابات ریاست هیات والیبال گیلان، تصاویری از مرحوم ˈحسین معدنی ˈ مربی و سرمربی اسبق تیم ملی پخش شد که پخش این تصاویر باعث شد تا تعدادی از اعضای مجمع و همچنین مسوولان اداره ورزش و جوانان با چشمانی اشکبار این تصاویر را مشاهده کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/113


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads