کد خبر: 56998 - تاریخ: چهارشنبه، 6 آگوست 2014 - 18:42

معاون سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

برپایی سینما ساحل با محوریت قدس و غزه در سواحل گیلان

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان از برپایی سینما ساحل با محوریت فیلم‌های نمایان‌گر جنایات رژیم صهیونیستی در سواحل گیلان خبر داد و گفت: در اتوبوس‌های بین شهری فیلم‌هایی توزیع می‌شود که محوریت آن مظلومیت و اقتدار مردم فلسطین است.

به گزارش خوبان، عنایت رضایی‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی حمایت از مردم غزه، با اشاره به اینکه نشست روشنگری در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در سطح محلات،‌حوزه‌ها و پایگاه‌ها با همکاری سپاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سواحل گیلان در 20 طرح کارشناسان فرهنکی جنایات و سکوت جوامع بین الملل را در قابل تئاتر به نمایش می‌گذارند.

وی از برپایی سینما ساحل با محوریت فیلم‌های نمایان‌گر جنایات رژیم صهیونیستی در سواحل گیلان خبر داد و افزود: در اتوبوس‌های بین شهری فیلم‌هایی توزیع می‌شود که محوریت آن مظلومیت و اقتدار مردم فلسطین است.

در ادامه رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان با اشاره به اینکه وحدت و همگرایی اقتدار کشورهای مسلمان را دو چندان می‌کند، گفت: بیش از 20 درصد جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهد.

حسن حبیبی با بیان اینکه مسلمانان در بیش از 25 درصد وسعت کره زمین زندگی می‌کنند، تصریح کرد: بیش از 35 درصد منابع جهان دست مسلمانان است.

وی با اشاره به وجود 37 کشور مسلمان نشین در جهان گفت: 75 درصد این کشورها دین رسمی‌شان اسلام است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان با اشاره به ایجاد فضای تبلیغاتی در ادارات برای حمایت از مردم غزه، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه عصری با شعر با عنوان مقاومت و ارسال کمک‌های نقدی از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads