کد خبر: 56880 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 آگوست 2014 - 18:19

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید میدانی جمعی از مسئولین استانی از وضعیت شهر خمام

جمعی از مسئولین استانی صبح امروز میهمان صبحانه کاری شهرداری و شورای شهر خمام بودند. در این جلسه، احداث یک میدان در ورودی شهر خمام از سمت انزلی به تصویب رسید.

به گزارش خوبان: به منظور بررسی مشکلات بخش خمام، جمعی از مسئولین استان با حضور در این شهر، از نزدیک با برخی از مشکلات موجود آشنا شدند.

 

جمعی از مسئولین استانی صبح امروز میهمان صبحانه کاری شهرداری و شورای شهر خمام بودند.

پس از صبحانه کاری، مسئولین با حضور در نقاط مختلف شهر خمام، از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات پرداختند.

 

سید مجتبی حسینی نسب رئیس شورای اسلامی شهر خمام در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از جمله نقاطی که با حضور مسئولین مورد بازدید قرار گرفت ورودی شهر خمام از سمت انزلی بود. ما در ورودی و خروجی شهر خمام شاهد مشکلات بسیاری هستیم .

این مقام مسئول ادامه داد: نقطه ی دیگری که مورد بازدید قرار گرفت، میدان ولیعصر (عج) خمام بود. در میدان ولیعصر (عج) خمام – که عنوان قتلگاه را به خود گرفته – تنها در سال 92 ، نه نفر جان خود را از دست داده اند و به جهت این که بین دو شهرستان بزرگ واقع شده است، باید فکری به حال این بخش از شهر شود.

حسینی نسب یادآور شد: ضرورت احداث خیابان 18 متری به جهت ترافیک بیش از حد خیابان اصلی خمام نیز احساس می شود.

 

وی با بیان این که حل این معضلات شهری به تنهایی در توان مجموعه شهرداری و شورای شهر خمام نبود گفت: به همین جهت از مجموعه مدیران استان از جمله مهندس خاوری مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان، آقای مهدوی فرماندار رشت، آقای شعبان پور معاون عمرانی استاندار گیلان و جمعی دیگر از مدیران استانی برای حضور در خمام دعوت نمودیم که رایزنی ها برای این حضور توسط مهندس کوچکی نژاد انجام شد.

رئیس شورای شهر خمام در پایان گفت: در این جلسه قول مساعد برای تامین اعتبار مبنی بر ایجاد یک میدان در مسیر ورودی خمام از انزلی داده شد.

 

1 2 3 4 5 6 8 9 10 11

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. جعفر خضرائی
     | 2014/08/6 - 08:17
    پاسخ
    +3
    -1

    ممنون از پیگیری مجدانه شهردار بومی؛متواضع؛مردمی؛که حقیقتا حمایت از عملکرد خوب شهردار توسط شورا باعث تقویت و رساندن خیر به مردم می شود.انشا..مشکل میدان ولی عصر با درایت شهردار حل گردد.در بخش بقیه خصوصاً…فقط شعار و کارهای سمبلیک!!!انجام می دهند!!!

  2. تعصبین
     | 2014/08/6 - 10:55
    پاسخ
    +2
    -1

    بجای این کارها بهتره آقایان بداد شهر برسند و فقط یه عده خبرنگار دور ورشون جمع می کنند تا از ریزترین کارشون گزارش تهیه کنند….

  3. خمامی
     | 2014/08/6 - 18:17
    پاسخ
    +2
    0

    بنده با نظر آقا یا خانم تعصبین موافقم. در جواب آقای خضرایی عرض کنم شما که از نزدیکان شهردار هستید یه نگاه واقع بینانه به اطراف شهر بیندازید و مشخص میشود که چه کارها نکرده اند…………

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads