کد خبر: 5686 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 آگوست 2012 - 23:08

ضرب و شتم یک بسیجی توسط نماینده مجلس در اراک

یک نماینده مجلس نهم هنگام ورود به محوطه مصلي بيت المقدس اراك با خادمين بسيجي مصلي درگير و يكي از بسيجيان را مورد ضرب و شتم قرار داده است. به گزارش وبلاگ “محله انقلاب”، آقای “ر” كه قصد داشته براي اقامه نماز وارد مصلي بيت المقدس اراك شود، هنگام ورود به حياط مصلي، به دليل […]

یک نماینده مجلس نهم هنگام ورود به محوطه مصلي بيت المقدس اراك با خادمين بسيجي مصلي درگير و يكي از بسيجيان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

به گزارش وبلاگ “محله انقلاب”، آقای “ر” كه قصد داشته براي اقامه نماز وارد مصلي بيت المقدس اراك شود، هنگام ورود به حياط مصلي، به دليل همراه نداشتن كارت وي‍ژه تردد با خودروي شخصي، مدتي در جلوي درب ورودي معطل شده تا خادمين بسيجي مصلي مراتب را با مسئولين مافوق خود هماهنگ نمايند كه در اين لحظه وی به دلايل نامعلومي، به شدت عصباني شده و شخصا اقدام به درگيري و ضرب و شتم يكي از خادمين بسيجي و افتخاري مصلي کرده است.

شدت عصبانيت و اقدام دون شأن و غير منتظره  اين نماينده مجلس موجب تعجب فراوان نمازگزاران و افرادي شد كه در صحنه حضور داشته و شاهد ماجرا بوده اند. شايد تعجب افراد به دليل ناسازگاري اينگونه رفتارها با يك ماه عبادت و روزه داري مي باشد.

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا نماینده مذکور پس از درگیری با بسیجیان با لحنی تند اظهار می دارد: “شما … کرده اید… همه باید برای من خبردار بایستید… من وقتی به بیت …. هم می روم جلویم را نمی گیرند…”

به دنبال این اظهارات بسیجی مذکور اعلام می کند که اینجا قانون خود را دارد و نیاز به هماهنگی است که در این هنگام آقای نماینده سیلی جانانه ای به صورت وی می نوازد…

با این حال بسیجی یادشده در اقدامی بسیجی وار خویشتن داری کرده و مانع پاسخ سایرین به این نماینده می شود. در نهایت نماینده مذکور نیز با خودروی خود و با زیرپا گذاشتن مقررات، وارد مصلای اراک می شود.

البته طي 33 سال عمر انقلاب اين اولين باري نيست كه بسيجيان عزيز به دليل اداي تكليف و در حال انجام وظيفه اي كه مسئولين استان به عهده آنها گذاشته اند، مظلومانه مورد ضرب و شتم و اهانت قرار مي گيرند. این نماینده قبلا نیز سوابق مشابهی داشته است.

اقدام نماینده مذکور با واکنش اعتراضی بسیجیان استان مرکزی همراه بوده است.

انتظار می رود که نمایندگانی که خود مسئول قانون گذاری در کشور هستند، بیش از دیگران پایبندی شان را به قوانین و مقررات کشور نشان دهند و شان و حرمت بسیجیان را نگه دارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads