کد خبر: 5685 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 آگوست 2012 - 22:25

اذعان وزیر ارتباطات به عواقب سوء پارازیت‌های مخابراتی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه ارسال پارازیت‌های مخابراتی ربطی به این وزارتخانه ندارد، گفت: پارازیت‌های اخیر مخابراتی از سوی وزارت ارتباطات ایجاد نشده و منشاء آن نیز مشخص نیست.

به گزارش خوبان به نقل از خانه ملت رضا تقی‌پور  درباره ارسال پارازیت‌های مخابراتی در سطح کشور، تصریح کرد: پارازیت‌های ارسالی ربطی به  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و به طور جدی پیگیر این مساله هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در ارتباط با این موضوع  به دفعات مکرر گزارشی درباره پارازیت‌های تلفن‌های همراه برای نمایندگان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کرده‌ایم.

به گفته وی  با توجه به اینکه پارازیت‌های اخیر مخابراتی از سوی وزارت ارتباطات ایجاد نشده و این وزارتخانه درصدد کشف منشاء ارسال پارازیت‌ها است.

تقی‌پور با ابراز بی‌اطلاعی در مورد منبع ارسال پارازیت‌های مخابراتی، بیان کرد: قطعا باید به دنبال منبع ارسال این پارازیت‌ها و شناسایی آن بود زیرا آثار و عواقب بسیار سوء و متعددی در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول با تاکید مجدد بر اینکه ارسال این پارازیت‌های مخابراتی از سوی این وزارتخانه نیست حاضر به پاسخگویی بیشتر در این مورد نشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران مجموعه او در حالی نسبت به ارسال پارازیت‌های ماهواره‌ای اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند که درحال حاضر تنها نهاد متولی مدیریت، نظارت و هماهنگ کننده فضای فرکانسی کشور، سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و ارسال هر نوع فرکانس با هر میزان شدت، ارتفاع و مدت زمان باید زیرنظر و با هماهنگی رگولاتوری(سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) صورت پذیرد؛ ولی مدیران این سازمان هم از این امر اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند تاجایی که مدیر روابط عمومی رگولاتوری در یک مصاحبه ضمن بی خبری از این امر می‌گوید که از هدایت کننده این پارازیت‌ها بی‌خبر است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads