کد خبر: 56627 - تاریخ: شنبه، 2 آگوست 2014 - 10:53

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قوه قضائیه با قدرت پرونده مهدی هاشمی را بررسی کند

صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضائیه با شدت با فعالان فتنه ۸۸ برخورد کند، گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با قدرت پرونده مهدی هاشمی را بررسی و نتیجه را به مردم اعلام کند.

به گزارش خوبان، صفر نعیمی رز در گفت‌ و گو با تسنیم، با بیان اینکه قوه قضائیه با قدرت و با صلابت بدون در نظر گرفتن موقعیت افراد قانون را در مورد آنان اجرا کنند، اظهار کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی از قوه قضائیه انتظار دارند که وضعیت پرونده افراد مرتبط با فتنه 88 را بررسی کند.

وی با بیان اینکه زمان شکل‌گیری فتنه 88 نظرات شفاف خود را به عنوان فعال سیاسی و پاسدار نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری و امام راحل اعلام کردم، افزود: کسانی که فتنه را شکل دادند و آن را هدایت و به مردم مظلوم ایران اسلامی خسارت وارد کردند به هر صورت حق آنان اشد مجازات است.

نعیمی رز با تاکید بر اینکه ملاحضه‌کاری درباره مجازات و رسیدگی به جرائم افراد جایی ندارد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه باید با عاملان و سران فتنه را به اشد مجازات محکوم کند و یقین داریم چنین خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی و لزوم رسیدگی قاطعانه در این پرونده گفت: امیدوارم در برخورد با مهدی هاشمی با عنایت به تخلفات و جرایمی که مرتکب شده است برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads