کد خبر: 56612 - تاریخ: جمعه، 1 آگوست 2014 - 21:56

در خطبه های نماز جمعه؛

امام جمعه خمام: اگر مردم در کرانه باختری به میدان بیایند وضعیت برای غرب بسیار خطرناک می شود

حجت الاسلام عاشوری با بیان این که اگر مردم در کرانه باختري به ميدان بيايند، وضعيت براي غرب و رژيم وابسته به آن، بسيار خطرناک مي‌شود، گفت: امکان تجهيز نظامي در کرانه باختري وجود دارد و اراده لازم نيز براي آن شکل گرفته است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام با بیان این که وهابیت نیز همچون داعش و طالبان زاییده توطئه های استعمارگران است به تخريب بارگاه ملکوتي ائمه بقيع در سال 1344 قمري به دست وهابيان سعودي اشاره نموده و اظهار داشت: آن ها از هر ابزار و وسيله اي براي مبارزه با اسلام ناب، استفاده مي کنند.

 

وی افزود: با تسلط وهابيون بر مدينه، قبور ائمه شيعه و بسياري از بزرگان اسلام توسط اين فرقه منحرف ويران گرديد. تا آن زمان، بر روي قبور ائمه شيعه و ساير بزرگان اسلام كه در مدينه مدفون بودند، گنبد قرار داشت. اما وهابيون با تخريب آنها، مسلمانان را از فيض زيارت بارگاه آن بزرگواران محروم ساختند.

 

امام جمعه خمام با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب مشروطه در چهاردهم مرداده ماه سال 1285 هجری شمسی اظهار کرد: انقلاب مشروطه به رهبري روحانيت اسلام به پيروزي رسيده بود، ولي در اثر دسيسه هاي دشمنان خارجي و غلبه وابستگان به آنها از مسير اصلي خود منحرف شد.

 

خطیب جمعه خمام با بیان این که شیخ فضل الله نوری در ابتدا مشروطه خواه بود گفت: بعد از آنکه مشروطه پيروز شد و ايران داراى مجلس قانونگذاري گرديد، بر سر نوع قانون اساسي اختلاف شد که آيا قانون انقلاب فرانسه الگو قرار داده شود يا قوانين اسلامى؟ که شيخ فضل ‏الله بر تصويب و اجراي قانون اسلامى اصرار کرد. ولي روشنفکران غربزده و سکولارها با همراهي بهائيان و ارمني ها و ساير عناصر خود فروخته، به شدت با تصويب قوانين اسلامي مخالفت ورزيدند و بار ديگر استبداد و استعمار را به شکل جديدتري بر کشور، حاکم ساختند.

 

به گفته حجت الاسلام عاشوری آنچه غرب را نگران مي‌کند، سرايت مقاومت و روحيه تهاجمي ساکنان غزه به ساکنان مناطق ديگرفلسطين؛ همچون کرانه باختري، قدس، جنين و ساير مناطق 1948 است.

 

امام جمعه خمام با بیان این که اگر مردم در کرانه باختري به ميدان بيايند، وضعيت براي غرب و رژيم وابسته به آن، بسيار خطرناک مي‌شود،گفت: امکان تجهيز نظامي در کرانه باختري وجود دارد و اراده لازم نيز براي آن شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام عاشوری، جمعیت و مساحت بیشتر کرانه باختری نسبت به غزه، موقعیت استراتژیک کرانه باختری، وجود اماکن مقدس در کرانه باختری و اتصال کرانه باختری به مناطق امنيتي رژيم صهيونيستي را از مزایای کرانه باختری نسبت به غزه برشمرد و ادامه داد:  اگر کرانه باختري نيز به موشک‌هاي مقاومت مجهز شود، ادامه فعاليت مناطق امنيتي و سياسي اين رژيم ناممکن مي‌شود و از آنجا که قواي نظامي و امنيتي تنها ابزار بقاي اين رژيم غاصبند، امکان حيات سياسي در پايتخت نيز از رژيم صهيونيستي سلب مي‌شود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads