کد خبر: 56574 - تاریخ: جمعه، 1 آگوست 2014 - 08:26

رئیس هیئت کشتی گیلان در گفتگو با خوبان خبر:

کشتی خمام با مدیران زحمتکش خود قطعا ارتقا خواهد یافت/ تقدیر از همه مسئولین بخش خمام

هدایتی ضمن تشکر از همه کسانی که برای ارتقای کشتی خمام می کوشند افزود: کشتی خمام با این مدیران زحمتکش، قطع به یقین ارتقا خواهد یافت.

به گزارش خوبان: نقی هدایتی رئیس هیئت کشتی استان گیلان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان گیلان که چهارشنبه شب در خمام برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از همه مسئولین بخش خمام گفت: از بخشدار، شهردار و اعضای محترم شورای شهر که دو سال متوالی میزبان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان گیلان هستند تشکر و قدردانی می نمایم.

 

وی با بیان این که برگزاری مسابقات کشتی استانی در ارتقای سطح کشتی خمام تاثیر بسزایی دارد خاطرنشان کرد: همان گونه که اگر ما میزبان مسابقات کشوری شویم در ارتقای سطح کشتی استان تاثیر فراوانی دارد.

 

هدایتی ضمن تشکر مجدد از همه کسانی که برای ارتقای کشتی خمام می کوشند افزود: از بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام و مهیار صفری رئیس هیئت کشتی خمام نیز سپاسگزارم. کشتی خمام با این مدیران زحمتکش، قطع به یقین ارتقا خواهد یافت.

 

رئیس هیئت کشتی استان سطح کیفی مسابقات را خوب ارزیابی نموده و گفت: مربیان کشتی با شرکت در کلاس های فنی باید سطح خود را بالا ببرند.

 

وی در انتها در خصوص برنامه های هیئت کشتی استان گیلان در سال جاری به خبرنگار ما گفت: برگزاری ده مسابقه استانی کشتی در رده های سنی مختلف، برگزاری کلاس مربیگری درجه دو و سه، کلاس های ارتقای درجه داوری و برگزاری کارگاه فنی برای مربیان کشتی گیلان از جمله این برنامه هاست.

 

انتهای پیام/

 

 اخبار مرتبط:

نونهالان کشتی فرنگی خمام نایب قهرمان استان شدند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads