کد خبر: 56572 - تاریخ: جمعه، 1 آگوست 2014 - 08:08

هفته اول لیگ چهاردهم؛

نخستین برد استقلال در ایستگاه راه‌آهن

تیم استقلال لیگ چهاردهم فوتبال را با برتری مقابل راه‌آهن آغاز کرد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم: در هفته  اول فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19:40 راه‌آهن و استقلال به قضاوت حسن زرگر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه یافت. رامین رضائیان دقیقه 3 برای راه‌آهن و جاسم کرار و محمد قاضی دقایق 56 و 75 برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال در نیمه نخست به غیر از آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده، نفرات اصلی خود را در ترکیب داشت و برابر راه‌آهنی قرار گرفت که هنوز ماجرای مالکیتش حل نشده باقی مانده است.

تماشاگران برای دیدن گل در مسابقه زیاد منتظر نماندند و رامین رضائیان دقیقه 3، با استفاده از اشتباه مدافعان استقلال گل نخست را برای تیمش وارد دروازه این تیم کرد. گل برتری راه‌آهن مطابق با انتظار استقلال را برای جبران گل خورده مقابل دروازه حریف آورد اما حرکات سرعتی بهادر عبدی و محمد غلامی به سمت دروازه محسن فروزان سبب شد بازیکنان استقلال نتوانند ابتکار عمل را در میدان به دست بگیرند.

حرکات خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی از راست و چپ روزنه امید استقلال برای جبران نتیجه بود و دقیقه 32 بر روی ضربه کرنر فخرالدینی، ضربه سر قاضی خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت. یک دقیقه بعد فخرالدینی این بار از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و پاس او به آرش برهانی رسید که این بازیکن توپ را به تیر دروازه وحید طالب‌لو و راه آهن کوبید. حملات استقلال یک دقیقه بعد ضربه ایستگاهی را به دنبال داشت که طالب‌لو شوت جاسم کرار را کنترل کرد.

دقیقه 36 خطای محسن ایران‌نژاد بر روی خسرو حیدری یک کارت زرد برای این بازیکن و ضربه ایستگاهی برای استقلال به دنبال داشت که توپ ارسالی با وجود اشتباه طالب‌لو در خروج از دروازه با ضربه سر مگویان به بیرون رفت.

شوت بی حاصل امید ابراهیمی در دقیقه 44 پایان حملات استقلال در نیمه نخست بود تا این نیمه با برتری یک بر صفر راه‌آهن تمام شود.

بازی در نیمه دوم با حضور هاشم بیک‌زاده بجای پژمان نوری و حملات استقلال آغاز شد. دقیقه 49 ضربه کرنر استقلال به محمد قاضی رسید و ضربه ناقص او با برخورد به مدافعان راه‌آهن در محوطه شش قدم مقابل آرش برهانی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را طالب‌لو با پا دفع کرد.

دقیقه 53 خطای ابراهیم کریمی بر روی برهانی علاوه بر اینکه برای بازیکن راه آهن کارت زرد به همراه داشت پایه گذار فرصتی برای سجاد شهباززاده مهاجم استقلال شد که شوت او را محسن ایران‌نژاد دفع کرد. با این حال استقلالی‌ها سرانجام دقیقه 56 مزد حملاتشان را گرفتند و طبق الگویی که خاص این تیم است ارسال خسرو حیدری پایه گذار گل تساوی این تیم شد، البته اشتباه مدافعان و وحید طالب لو هم سبب شد تا کرار جاسم توپ را به گوشه تور دروازه راه آهن بدوزد و بازی را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل رامین رضائیان مهاجم گلزن راه آهن در این دیدار جایش را به علی علیپور داد تا شاید جریان بازی به نفع شاگردان استیلی تغییر کند. در ادامه آرش برهانی که در این بازی در گلزنی ناکام بود دقیقه 65 بازوبند کاپیتانی را به خسرو حیدری سپرد و جایش در میدان را هم به آندرانیک تیموریان داد، در مقابل هم امین منوچهری جایگزین محمد غلامی در ترکیب راه آهن شد.

دقیقه 70 یک فرصت طلایی دیگر نصیب استقلال شد و پاس فخرالدینی با ضربه سر جاسم کرار همراه شد که اثرگذاری طالب لو و تیر دروازه مانع به ثمر رسیدن گل دوم حریف شدند. با این حال دقیقه 75 باز هم ارسال خسرو حیدری این بار با ضربه سر محمد قاضی به گل دوم استقلال تبدیل شد.

بعد از این گل میلاد محمدی جایگزین بهادر عبدی در ترکیب راه آهن شد اما این تغییر هم نتوانست تیمی را که در نیمه دوم به طور کامل عقب نشسته بود احیا کند. کارت زرد خرسندنیا، جایگزینی یعقوب کریمی بجای خسرو حیدری و ضربه سر بی حاصل شیث رضایی در دقیقه 90 تنها اتفاقات بازی افت کرده در دقایق پایانی بود تا سرانجام استقلال با برتری 2 بر یک مقابل راه‌آهن، سه امتیاز نخستین دیدار فصل را به حساب خود واریز کند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads