کد خبر: 56530 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 جولای 2014 - 11:34

برای دومین سال متوالی کشتی خمام در استان صاحب مدال شد؛

نونهالان کشتی فرنگی خمام نایب قهرمان استان شدند

تیم کشتی نونهالان خمام با کسب یک مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز توانست عنوان نایب قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان استان را کسب کند، این عنوان در حالی به دست آمد که این تیم سال گذشته نیز عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان را به دست آورده بود.

به گزارش خوبان: تیم کشتی فرنگی نونهالان خمام مقام نایب قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان گیلان را از آن خود نمود.

در این مسابقات که به مدت یک روز و با حضور 180 ورزشکار در قالب 12 تیم و به میزبانی خمام در سالن شهدای شهر خمام برگزار گردید، تیم کشتی فرنگی لنگرود با کسب 92 امتیاز مقام قهرمانی، تیم کشتی فرنگی خمام با 69 امتیاز مقام دوم و تیم کشتی فرنگی دخانیات رشت نیز با کسب 64 امتیاز عنوان سوم این مسابقات را از آن خود نمودند.

 

8

 

تیم کشتی فرنگی نونهالان خمام در حالی روز چهارشنبه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود نمود که در سال گذشته نیز توانسته بود عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود نماید.

همچنین این مسابقات به عنوان انتخابی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور نیز محسوب می شده و قرار است نفرات برتر در هفته آینده به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.

برای تیم کشتی نونهالان خمام در این مسابقات به ترتیب نفرات ذیل صاحب مدال شدند:

دسته 32 کیلو علیرضا پورضا مدال برنز

دسته 35 کیلو رضا نیک پور مدال برنز

دسته 38 کیلو محمد نیازمند مدال برنز

دسته 42 کیلو علی محمدی مدال برنز

دسته 47 کیلو محمد دانش فر مدال طلا

دسته 66 کیلو پوریا نژاد صفری مدال نقره

دسته 73 کیلو مهرشاد نوروزی مدال برنز

 

10

 

گفتنی است؛ در این مسابقات نقی هدایتی رئیس هیئت کشتی گیلان، امیررضا نصیری رئیس هیئت کشتی شهرستان رشت، سید مجتبی حسینی نسب رئیس شورای شهر خمام و اسماعیل احمد نیا عضو شورای شهر خمام به عنوان میهمانان ویژه حضور داشتند.

بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما از تهیه تشک کشتی برای بخش خمام خبر داد و افزود: آقای نصیری رئیس هیئت کشتی شهرستان رشت قول تامین اعتبار لازم برای خرید یک تشک کشتی را به ما دادند که ان شا الله قرار است تا پایان امسال تحویل داده شود.

همچنین این مسابقات با استقبال پرشور کشتی دوستان خمامی روبه رو شده بود.

از دیگر مواردی که در این مسابقات به چشم می خورد استفاده از روکش جدید تشک کشتی بود که جلب توجه می کرد، این روکش اخیرا توسط هیئت کشتی خمام تهیه شده بود.

 

 

9 11 12

 

انتهای پیام/41


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads