کد خبر: 56397 - تاریخ: چهارشنبه، 30 جولای 2014 - 01:24

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت؛

اقامه نماز عید فطر در مسجد جامع خشکبیجار/ تصاویر

مردم مؤمن، موحد و ولایت مدار خشکبیجار به شکرانه یک ماه تقوا و راز و نیاز، نماز عید سعید فطر را در مسجد جامع این شهر اقامه کردند.

به گزارش خوبان: مردم مؤمن، موحد و ولایت مدار خشکبیجار به شکرانه یک ماه تقوا و راز و نیاز، نماز عید سعید فطر را در مسجد جامع این شهر اقامه کردند.

حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش خشکبیجار در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به تقویت تقوا در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یک ماه روزه و نماز خوادندیم و صبح ها و شبها در نماز جماعت شرکت کردیم و با دعا عجین بودیم، و شبها به راز و نیاز پرداختیم. برای چه؟ برای این که تقوای مان تقویت شود.

وی افزود: تقوا یعنی زشتیهای دنیا از ما دور شود و در کنار آن صفات زیبای اخلاقی را در خود بوجود آورده و آن را در حد اعلا در خود پرورش دهیم.

وی با بیان این که ماه رمضان، ماه بازگشت به خویشتن می باشد اظهار نمود: در واقع ماه رمضان، درس تهذیب نفس و پرهیز از گناه و تمرین توبه و انابه و بازگشت به خویشتن خویش می باشد.

حجت الاسلام صفری یکی از جلوه های زیبای نماز عید فطر را تبعات زیبای سیاسی و اجتمایی آن برشمرد و تصریح نمود: خداوند در این روز ما را تشویق به شرکت در نماز نموده و برکات این روز عبارت است از وحدت و همدلی در میان مسلمین. و این روز روز بندگی نامیده می شود.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

 

 

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. سلام
     | 2014/08/6 - 12:14
    پاسخ

    ممنون از عکسای بسیار زیبای خبرنگار…حاج مرتضی چقدر خوش تیپ شدی در این عکس

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads