کد خبر: 56200 - تاریخ: یکشنبه، 27 جولای 2014 - 11:18

به دلیل عدم برخورد جدی؛

نمایشگاه‌داران اتومبیل، مالکان پیاده‌روهای خیابان شهید بهشتی خمام

پیاده‌روهای خیابان شهید بهشتی خمام مدت زیادی است که به پارکینگ‌های رایگان، شبانه‌روزی و محلی برای نمایش اتومبیل‌های فروشی نمایشگاه‌های اتومبیل تبدیل شده و موجبات نارضایتی اهالی این خیابان و عابران را فراهم آورده است.

به گزارش خوبان، پیاده‌روهای خیابان شهید بهشتی خمام مدت زیادی است که به پارکینگ‌های رایگان، شبانه‌روزی و محلی برای نمایش اتومبیل‌های فروشی نمایشگاه‌های اتومبیل تبدیل شده و موجبات نارضایتی اهالی این خیابان و عابران را فراهم آورده است.
نمایشگاه‌داران، اتومبیل‌ها را برای نمایش در پیاده‌رو قرار داده، به گونه‌ای که عابران پیاده از داخل خیابان به تردد می‌پردازند که خود خطراتی را به همراه داشته است.
* عدم قاطعیت در برخورد با نمایشگاه‌داران
با پیگیری‌های انجام شده، تذکراتی به نمایشگاه‌های اتومبیل خیابان بهشتی خمام داده شده و اتومبیل‌های پارک شده در پیاده‌رو و داخل خیابان در دفعات متعدد جریمه شده‌اند.
یکی از شهروندان با بیان اینکه در جریمه‌های صورت گرفته خودروئی که به نمایشگاه امانت سپرده شده جریمه شده و جریمه‌ای متوجه نمایشگاه‌داران نمی‌شود، گفت : این امر موجب شده پس از گذشت حدود ۸ ماه هیچ تغییری برای بهبود وضعیت عبور و مرور در خیابان مذکور صورت نگرفته باشد.
وی، افزود : پس از برخورد پلیس راهور خمام و واحد سد معبر شهرداری این‌شهر برای مدتی وضعیت رو به بهبود قرار گرفت، اما نتیجه‌ی‌ مطلوب حاصل نشده است.
* مغازه‌داران خود را مالک پیاده‌رو می‌دانند
یکی دیگر از شهروندان با اشاره بر اینکه مغازه‌داران خود را مالک پیاده‌روی مقابل مغازه‌ می‌دانند، اظهار کرد : این مسئله صرفاً درباره‌ی نمایشگاه‌های اتومبیل و خیابان بهشتی صدق نمی‌کند. وی افزود : برای عبور و مرور از طریق پیاده‌رو با مشکلات متعددی مواجه هستیم که این مسئله در روز بازار هفتگی خمام در ورود یا خروج اتومبیل از برخی منازل یا کوچه‌ها مشاهده می‌شود.
* مرگ عابر پیاده در تصادف با خودروی پیکان
در حادثه‌ تصادف پنجشنبه‌‌ی گذشته در خیابان شهید بهشتی شهر خمام، بر اثر برخورد خودروی پیکان با عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بود.
عابر میانسال بر اثر ضربه‌ مغزی جان باخت. طبق اظهارات شاهدان عینی سرعت غیرمجاز خودروی پیکان و عدم دید کافی راننده، همچنین بی‌احتیاطی عابر پیاده از جمله دلایل وقوع حادثه‌ی‌ مذکور بوده است.
یکی از شهروندان با بیان اینکه محلی که تصادف مذکور رخ داد، به دلیل پارک خودروهای متعدد در پیاده‌رو و خیابان تنها راه برای عبور یک خودرو در خیابان وجود داشته است، گفت : نمایشگاه‌داران علاوه بر پارک ماشین‌های نمایشگاهشان در پیاده‌رو و خیابان، خود نیز با ایستادن و تجمع در خیابان راه را برای عبور و مرور تنگ‌تر می‌نمایند.
گفتنی‌است، در حادثه‌ی مذکور به دلیل عدم حضور به موقع خودروی حمل جنازه، برای مدتی طولاتی عبور و مرور با ترافیک همراه شده و این در حالی است که خیابان شاهد پارک موازی اتومبیل‌های متعددی در محدوده‌ی حادثه بوده است

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. امین
     | 2014/07/27 - 22:15
    پاسخ
    +1
    0

    این معضل متاسفانه در تمام خمام رایجه،، مثلا ما اهالی اطراف یخ در بهشت فروشی ها باید تا ساعت ۲ تا ۳ صبح از سر و صدا های مسافرین بیداریم جلوی این یخ در بهشت فروشی ها و کوچه های مجاورش پر از ماشین های پارک شده جلوی خونه ها ( درب وروذی ) مردمه.
    کل پیاده روییاجلوی این مغازه ها هم در اختیار این عزیزان هست
    این هم جاذبه توریستی شهر ماست متاسفانه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads