کد خبر: 56197 - تاریخ: یکشنبه، 27 جولای 2014 - 11:06

فرماندار رشت:

طرح سالم سازی دریا در منطقه امین‌آباد از طرح‌های موفق است

فرماندار رشت گفت: طرح مروارید به عنوان یکی از طرح‌های قدیمی سالمسازی دریا امسال از سازه‌های جدیدی برخوردار شد و همچنین طرح امین‌آباد نیز بعنوان یک طرح خوب معرفی شده است، در طرح حاجی بکنده نیز با توجه به حساسیت‌های موجود دو طرح مردانه و زنانه اجرا کردیم که پس از عید فطر بهره برداری می‌شود.

به گزارش خوبان، سید عیسی مهدوی، فرماندار رشت، روز شنبه در دومین جلسه ستاد تامین سلامت دریا و تسهیلات سفرهای تابستانی شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و لرزه بر اندام دشمنان و رژیم صهیونیست انداختند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های سالمسازی سواحل در شهرستان، افزود: امسال این طرح‌ها بسیار مورد توجه است و جهت‌گیری کلی در کشور نیز بسیار متفاوت با سالیان گذشته است لذا باید فرصتی برای گردشگری ایجاد کنیم تا مردمی که به شمال کشور سفر می‌کنند بهتر و بیشتر از حضور خود لذت ببرند و همچنین این طرح‌ها با مشارکت دیگر نهادها موفق‌تر صورت می‌گیرد.

فرماندار رشت گفت: طرح سالمسازی سواحل دریا امسال زودتر از زمان معمول در خرداد ماه آغاز شد و نکته قابل توجه دیگر اختصاص اعتبارات خوبی در این زمینه است و با توجه به روند پیش گرفته در جذب سرمایه‌گذار و سلامت دریا اقدامات خوبی در دست انجام داریم.

مهدوی ادامه داد: با توجه به اینکه پس از ایام ماه مبارک رمضان موج جدیدی از مسافرت‌های تابستانی آغاز می‌شود که بیشتر مسافران نیز سواحل دریا را انتخاب می‌کنند لذا امسال در نوار 22 کیلومتری سواحل دریا چند طرح جدید آغاز شده است؛ طرح مروارید به عنوان یکی از طرح‌های قدیمی سالمسازی دریا امسال از سازه‌های جدیدی برخوردار شد و همچنین طرح امین‌آباد نیز بعنوان یک طرح خوب معرفی شده است، در طرح حاجی بکنده نیز با توجه به حساسیت‌های موجود دو طرح مردانه و زنانه اجرا کردیم که پس از عید فطر بهره برداری می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads