کد خبر: 56177 - تاریخ: شنبه، 26 جولای 2014 - 23:51

از سوی رسانه های عربی؛

حمایت مسی از صهیونیست‌ها تکذیب شد/ شکایت لیونل از روزنامه فرانسوی

برخی رسانه های عربی خبر حمایت لیونل مسی از رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کردند. روزنامه فرانسوی منتشر کننده این خبر هم از شکایت لیونل مسی از این روزنامه خبر داده است.

به گزارش خوبان: چند روزی است که خبری مبنی بر حمایت یک میلیون دلاری لیونل مسی از رژیم اشغالگر قدس در فضای مجازی منتشر شده و عکس هایی نیز با همین مضمون در اختیار مسیمخاطبان قرار گرفته است. این در حالی است که این بازیکن تیم ملی آرژانتین از روزنامه منتشر کننده این خبر شکایت کرده است.

این خبر از سوی روزنامه فرانسوی زبان الجزایری Le Competiteur منتشر شده است. این روزنامه امروز خبر از شکایت لیونل مسی به خاطر انتشار این خبر داد و عنوان کرد که بازیکن تیم ملی آرژانتین به خاطر انتشار این خبر از روزنامه فرانسوی زبان شکایت کرده است.

برخی سایت های مصری و آفریقایی نیز از کذب بودن خبر کمک لیونل مسی به رژیم اشغالگر قدس خبر داده اند. این سایت های عربی اعلام کرده اند پیگیری هایشان برای صحت این خبر به جایی نرسیده و متوجه شده‌اند که یک روزنامه فرانسوی زبان به دروغ این خبر را منتشر کرده است.

روزنامه الدستور مصر به نقل از روزنامه کلارین آرژانتین نوشت: مسی هر گونه کمک به اسرائیل را تکدیب کرده است و تاکید بر این داشت که به این رژیم کمکی نخواهد کرد چرا که آن را ثروتمند دانسته و پول خود را صرف ساختن بیمارستان و مدارس و کمک به فقرا می کند.

ستاره تیم ملی آرژانتین همچنین عنوان کرد: من با افرادی که کودکان را می کشد همبستگی نمی کنم. شاید یکی از این کودکان پسر من باشد بنابراین هرگز با چنین رژیمی همبستگی نخواهم کرد.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads