کد خبر: 56018 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 جولای 2014 - 22:01

رئیس شورای شهر خمام:

گرامیداشت سالروز قدس معادلات صهیونیست‌ها را برهم ریخته است

سید مجتبی حسینی نسب با بیان اینکه این غده‌ی سرطانی حتی با شدیدترین سانسورهای خبری نمی‌تواند چهره‌ی ظالمانه و وحشیانه‌ی خود و دوستان حلقه به گوشش از جمله امریکا را پنهان نماید، یادآور شد : همانطور که امام خمینی (ره) گفت، ان‌شاالله این غده‌ی سرطانی از روی کره‌ی زمین محو خواهد شد.

به گزارش خوبان، سیدمجتبی حسینی‌نسب روز قدس را همچون نوری تابیده بر ظلمات افکار صهیونیست‌ها دانسته و عنوان کرد : گرامیداشت سالروز قدس معادلات صهیونیست‌ها را برهم ریخته و چهره‌ی واقعی آنان را برای جهانیان آشکار ساخته است.
به گفته‌ی وی، آنانی که روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند، امروز در جنگ‌های مختلف به ضعف و عجز خود اقرار نموده و اینها همگی دستاورد این بصیرت افزایی جهانی امام راحل (ره) بوده است.
ریاست شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به کلام «روز قدس روز حیات اسلام است» امام خمینی (ره)، افزود : روز قدس طلیعه‌ی نوید بخشی برای به نمایش گذاشتن وحدت مسلمانان در برابر ظلم به جهانیان بوده و این‌روز تبری است بر تابو عوام فریبانه‌ی کشورهایی که حمایت از حقوق بشرشان گوش دنیا را کر کرده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه این غده‌ی سرطانی حتی با شدیدترین سانسورهای خبری نمی‌تواند چهره‌ی ظالمانه و وحشیانه‌ی خود و دوستان حلقه به گوشش از جمله امریکا را پنهان نماید، یادآور شد : همانطور که امام خمینی (ره) گفت، ان‌شاالله این غده‌ی سرطانی از روی کره‌ی زمین محو خواهد شد.
به گفته‌ی این مسئول، با توجه به جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه‌ی مردان، زنان و کودکان مظلوم و روزه‌دار مردم فلسطین، از آحاد مردم روزه‌دار و مسلمان برای شرکت هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماییم.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads