کد خبر: 55979 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 جولای 2014 - 14:21

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در گفتگو با خوبان خبر عنوان نمود؛

ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس موجی از نفرت از رژیم صهیونیستی را به جهان ارسال می کند

سرگرد اصحابی گفت: حرکتی که امروز در سراسر جهان حتی در آمریکا و سایر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی علی رغم همه سانسورهای خبری در حمایت از ملت فلسطین انجام می گیرد، به برکت حمایت ها و روشنگری های ایران اسلامی و سایر حامیان فلسطین است.

به گزارش خوبان: سرگرد جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت در گفتگو با خبرنگار ما، مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.سرگرد اصحابی

 

 

خوبان خبر: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در غزه را چگونه ارزیابی می کنید؟

با توجه به عمق جنایات و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در این رمضان خونین غزه که با چراغ سبز دولت هایی چون آمریکا رخ داد، ملت شجاع و مومن ایران اسلامی با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در حمایت از مظلومیت زنان و  کودکان بی دفاع غزه شعار مرگ بر اسرائیل سرخواهند داد.

 

خوبان خبر: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس چه پیامی را برای جهانیان خواهد داشت؟

ملت ایران با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در حمایت از مظلومان عالم با حضور پرشور خود موجی از نفرت از رژیم اشغالگر قدس را به جهان ارسال می کند و قطعاً این امر در ارتقای روحیه مبارزان غیور فلسطینی تاثیری مثبت خواهد داشت.

 

خوبان خبر: به نظر شما علت سکوت سران کشورهای عربی و جامعه بین الملل در برابر جنایات غزه چیست؟

بی شک حملات وحشیانه صهیونیست ها در سایه مدعیان حقوق بشری که این روزها برای سرگردانی گربه ای در غزه واکنش نشان می دهند، ولی کشتار مظلومانه زنان و کودکان را سانسور خبری می کنند و سران بی غیرت کشورهای عربی که تحت تاثیر لابی صهیونیست با سکوتی وقیحانه از کنار این جنایات می گذرند، اتفاق افتاده است و این در راستای سیاست نسل کشی مسلمانان در غزه است.

 

خوبان خبر: چرا گروهک تروریستی داعش که ادعای حاکمیت اسلامی و دفاع از حقوق مسلمانان را دارد نسبت به این جنایت سکوت اختیار نموده است؟

قطعاً مسلمانان آگاه دنیا از مجموعه اتفاقات اخیر در عراق و سوریه و امروز در غزه درمی یابند که گروه های جعلی تکفیری چون داعش که در سایه حمایت های همه جانبه اسرائیل و آمریکا و سران پلید عربستان متولد شده و با هدایت آن ها عمل می کند هدفی جز اجرای سیاست های آن ها ندارد و این ادعای نخ نما شده را دیگر کسی نمی پذیرد و نباید انتظار داشت که این هم پیمانان پشت صحنه اقدامی برای مردم مظلوم فلسطین انجام دهند.

 

خوبان خبر: به نظر شما در عرصه دیپلماسی خارجی آیا کشور ما تا کنون در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین موفق عمل نموده است؟

ملت و دولت ایران اسلامی در طول سال ها مبارزه ناعادلانه ملت قهرمان فلسطین، همواره در کنار آن ها بوده است و با اقدامات متعدد حمایت خود را از فلسطین به اثبات رسانده است و ان شا الله با مجموعه اقداماتی که اخیراً در حال انجام است در این نبرد نابرابر نیز این ملت مظلوم فلسطین است که با حمایت الهی پیروز خواهند شد.

حرکتی که امروزه در سراسر جهان حتی در آمریکا و سایر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی علی رغم همه سانسورهای خبری در حمایت از ملت فلسطین انجام می گیرد، به برکت حمایت ها و روشنگری های ایران اسلامی و سایر حامیان فلسطین است.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط:

حجت الاسلام عاشوری: مهم ترین راه نجات ملت فلسطین مبارزه بر محور اسلام است

بخشدار خشکبیجار: رژیم اشغالگر قدس غده چرکینی بر پیکر جهان اسلام است

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. م.ق
     | 2014/07/24 - 19:44
    پاسخ

    حمایت خود را از مظلومان قهرمان غزه در راهپیمایی روز قدس نشان خوا هیم داد.*یاعلی*

  2. م.ف
     | 2014/07/27 - 18:13
    پاسخ

    با حضور خود در این روز نشان دادیم که همچنان بر اصل و پیام رهبر و امام مان استوار و پایبندیم… التماس دعا برادر اصحابی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads