کد خبر: 55826 - تاریخ: چهارشنبه، 23 جولای 2014 - 02:31

در بیانیه مجمع بسیج ناحیه مقداد مقداد رشت مطرح شد؛

کشورهای عربی منطقه آینه تمام نمای لگدمال نمود حق مردم فلسطین هستند

در بخشی از این بیانیه آمده است: مجمع بسیج ناحیه مقداد شهرستان رشت ضمن محکوم نمودن جنایتهای صهیونیستها در فلسطین و مخصوصا نوار غزه از آحاد امت اسلامی در سراسر دنیا جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید.

به گزارش خوبان: مجمع بسیج ناحیه مقداد شهرستان رشت در خصوص جنایات صهیونیستها در غزه و دعوت مردم انقلابی ایران اسلامی جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای را صادر نموده است.

متن بیانیه بدین شرح است:
بسمه الله الرحمن الرحیم
و نرید ان من علی الذین استظعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
و می خواهیم بر کسانی که در زمین ضعیف شمرده شده اند منت نهیم و آنان را پیشوایان قرار دهیم و آنان را وارثان زمین بگردانیم .
وقایعی که امروز در غزه شاهد آن هستیم حاصل جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی است که بی شرمانه قد علم نموده و اقدامات وحشیانه و دد منشانه را در جهان مدرن امروز به راه انداخته است و حکام کشورهایی که حامی بی چون و چرای این رژیم خبیث هستند بارها و بارها ایران اسلامی را به بهانه های مختلف محکوم به نغض قوانین حقوق بشر می نمایند در حالی که خود ناقضان واقعی و آینه تمام نمای لگد مال نمودن حق مردم بیگناه فلسطین هستند
آیا قوانین حقوق بشری که دولتهای غربی از آن سخن می گویند شامل حال کودکان و زنان بی گناه و بی دفاع غزه نمی گردد ؟
این بار آنقدر عمق فاجعه وسیع بوده است که تمامی انسانهای آزاده در همه جای دنیا بخصوص در کشورهای اروپایی و آمریکایی تاب نیاورده و دست به تظاهرات گسترده علیه وحشی گری های رژیم جعلی اسرائیل در روزهای اخیر زده اند اما افسوس و صد افسوس از حکام کشورهای به اصطلاح مسلمان عربی که در لاک خویش فرو رفته و گویی خود را به خوابی عمیق نمایانده اند که این فریادها را نشنوند . ای کاش اندکی غیرت کودکان و نوزادان فلسطینی در وجودشان بود تا اینگونه به تماشای فجایع غزه نمی نشستند و در ضیافتهای شبانه با صهیونیستها ، با آنان هم نوا نمی شدند
آری این روزها که خاموشی کشورهای عربی به ویژه مصر و عربستان صعودی را می بینیم تنهایی مولا علی (ع) را در زمان خودش بیشتر درک می کنیم . آنانی که از اسلام فقط نامش را یدک می کشند و آنقدر که جهان اسلام از مسلمان نماها رنج می برد از دیگران خیر .
امام خمینی ( ره )رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به درستی چه زیبا تفسیر نمود که : اگر کشورهای مسلمان با هم متحد باشند اسرائیلی باقی نمی ماند .
لذا مجمع بسیج ناحیه مقداد شهرستان رشت ضمن محکوم نمودن جنایتهای صهیونیستها در فلسطین و مخصوصا نوار غزه از آحاد امت اسلامی در سراسر دنیا جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس که یادگار ارزشمند امام خمینی ره رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران می باشد دعوت نموده و بر اعلام عزای عمومی جهانی در روز قدس توسط اعضای تئوریکای بین المجالس اسلامی صحه می نهیم و از کشور و مسئولین مصر می خواهیم به مقاومت بپیوندند و گذرگاه رفح را جهت امداد رسانی به برادران مسلمان غزه بازگشایی نموده و صهیونیستها را تا نابودی کامل تحت فشار قرار دهند .
ان تنصروالله ینصر کم و یثبت اقدامکم

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

مهم ترین راه نجات ملت فلسطین مبارزه بر محور اسلام است


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads