کد خبر: 55807 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 جولای 2014 - 14:06

حجت الاسلام عاشوری در مصاحبه اختصاصی با خوبان خبر؛

مهم ترین راه نجات ملت فلسطین مبارزه بر محور اسلام است

امام جمعه خمام با اشاره به ابتکار حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در نام گذری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اظهار داشت: روز قدس در واقع رمز عملیاتی برای محو غده سرطانی اسرائیل از قلب جهان اسلام و از قدس شریف است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام علیرضا عاشوری امام جمعه خمام در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس با توجه به جنایات اخیرا رژیم اشغال گر قدس اظهار داشت: روز قدس که به ابتکار حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام گذاری شد در واقع رمز عملیاتی برای محو غده سرطانی اسرائیل از قلب جهان اسلام است.

وی ادامه داد: تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اسلامی فلسطین حضور دارد همیشه مسلمانان در معرض جنایات آن ها واقع خواهند شد، لذا لازم است که این آگاهی و هوشیاری برای همه ی مسلمانان سراسر جهان حاصل شود تا با اتحاد بر محور اسلام در مقابل این رژیم جعلی قیام کنند و زمینه نابودی آن را فراهم آورند.

امام جمعه بخش خمام همچنین در خصوص علت سکوت سران کشورهای عربی و اسلامی و همچنین مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این ها عموما به کشورهای غربی مخصوصا آمریکا که بزرگ ترین حامی رژیم صهیونیستی است وابسته هستند و از خودشان اختیاری ندارند که بتوانند اعلام موضع کنند.

وی خاطرنشان کرد: سران کشورهای منطقه هم اکنون طبق خواسته استکبار جهانی که بزرگ ترین پشتیبان رژیم صهیونیستی است عمل می کنند.

حجت الاسلام دکتر عاشوری از همه مردم مسلمان جهان مخصوصا ملت مسلمان ایران که افتخار پرچم داری این نهضت عظیم جهانی علیه اشغال گران قدس را بر عهده دارد درخواست نمود تا با حضور گسترده در راهپیمایی جهانی روز قدس، زمینه اضمحلال این رژیم جعلی را به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: ان شاالله به زودی مردم مسلمان و مظلوم غزه از زیر سلطه جنایتکاران آزاد شده و بر سرنوشت خود مسلط شوند تا عزت و عظمت به جهان اسلام و مسلمانان برگردد.

امام جمعه خمام مهم ترین راه های نجات سرزمین فلسطین را مبارزه بر محور اسلام دانسته و تصریح نمود: مسئله عربیت که در طول این 66 سال مطرح بوده تاکنون موفقیت چشمگیری برای این مردم و برای نهضت جهانی نداشته است. ولی اگر همه مردم حتی مبارزین فلسطینی بر محور اسلام و محض رضای خداوند حرکت کنند، با یاری خداوند این نهضت به پیروزی خواهد رسید و دشمنان دین قطعا نابود خواهند شد. ما آرزو می کنیم این پیروزی مسلمین هر چه زودتر محقق شود.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط:

بخشدار خشکبیجار: رژیم اشغالگر قدس غده چرکینی بر پیکر جهان اسلام است

سرگرد اصحابی: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس موجی از نفرت از رژیم صهیونیستی را به جهان ارسال می کند

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads