کد خبر: 55661 - تاریخ: یکشنبه، 20 جولای 2014 - 19:48

بمنظور نصب تیرهای پل راه آهن؛

محور آزادراه رشت – قزوین چهار روز مسدود شد

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مسدود شدن محور آزادراه رشت – قزوین به علت انجام عملیات عمرانی به مدت چهار روز خبر داد.

به گزارش خوبان: سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: باند غربی آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار ، امام زاده هاشم بمنظور نصب تیرهای پل راه آهن قزوین – رشت مسدود شده است.

وی ادامه داد: این انسداد که با هماهنگی پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان صورت گرفته، از امروز تا اول مردادماه از ساعت 8 الی 17 می باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: مسیر جایگزین در زمان انسداد این محور، جاده قدیم امام زاده هاشم – رستم آباد در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: با توجه به دوطرفه بودن مسیر جایگزین، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در زمان انسداد آزادراه باید مورد توجه بیش از پیش رانندگان باشد.

آزادراه رشت – قزوین به طول کلی 4 / 137 کیلومتر از مهمترین محورهای مواصلاتی کشور و بخشی از کریدور بین المللی شمال – جنوب است که به عنوان کوتاهترین، ارزانترین و مناسب ترین مسیر حمل کالا بین دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود.

10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads