کد خبر: 55632 - تاریخ: شنبه، 19 جولای 2014 - 19:31

تصادف دلخراش جاده آستارا – تالش 4 قربانی گرفت

تصادف مرگبار و دلخراش صبح امروز در کیلومتر 3 جاده آستارا به تالش، 4 کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خوبان، تصادف مرگبار و دلخراش صبح امروز در کیلومتر 3 جاده آستارا به تالش، 4 کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

«سروان محمود امیدی» رئیس پلیس راه آستارا – تالش، در تشریح جزئیات این تصادف مرگبار به خبرنگار ایسنا، گفت: در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری «L 90 » با یک دستگاه کامیون کشنده که در کنار جاده و شانه خاکی پارک کرده بود، 3 نفر در محل حادثه و یک نفر در مرکز اورژانس آستارا جان خود را از دست دادند.

 

ال 90

 

وی ادامه داد: دختر بچه یک ساله به عنوان تنها بازمانده این تصادف پس از انتقال به بیمارستان دکتر بهشتی شهرستان آستارا، تحت عمل جراحی قرار گرفت که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

سروان امیدی توضیح داد: پس از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راه، خستگی و خواب آلودگی راننده «L 90 » و انحراف خودرو به سمت راست جاده که از مبدأ تهران به مقصد شهرستان نمین از توابع استان اردبیل در حال حرکت بود، دلیل اصلی این حادثه گزارش شده است.

وی زمان و محل دقیق این حادثه را رأس ساعت 7 و 15 دقیقه صبح در منطقه داداش آباد سیبلی از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا عنوان و اضافه کرد: مأموران اورژانس در حداقل ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند ولی به دلیل شدت برخورد و پیچیدگی بدنه خودرو «L 90 »، سرنشینان با کمک امدادگران و تجهیزات ست امداد و نجات جمعیت هلال احمر از داخل کابین به بیرون کشانده شدند.

رئیس پلیس راه آستارا – تالش در پایان خطاب به رانندگان توصیه کرد: از رانندگی به هنگام خستگی و خواب آلوگی به شدت بپرهیزند و جهت تأمین سلامت خود و سرنشینان علایم و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

گفتنی است؛ سرنشینان این خودرو یک خانواده 4 نفره شامل مرد 38 ساله، زن 25 ساله، دو فرزند پسر و دختر 12 ساله و یک ساله به همراه برادر زن 30 ساله بودند که همگی به جز دختر بچه، جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads