کد خبر: 55486 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 جولای 2014 - 16:24

مراسم مسلمان شدن بانوی اوکراینی در آستارا + تصاویر

بانوی 21 ساله اهل اوکراین دارای شغل دندان‌سازی در کلینیک دندان پزشکی اوکراین است، وی با حضور در دفتر امام جمعه آستارا با گفتن شهادتین به دین اسلام روی آورد و شیعه شد.

به گزارش خوبان، حجت‌السلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا، ظهر امروز در مراسم مسلمان شدن بانوی اوکراینی در این شهر با تبریک به «آنا مایبا» بانوی مسلمان شده اوکراینی، اظهار کرد: دین اسلام دین زندگی است و نیازهای دنیا و آخرت انسان را تامین می‌کند.

 

1

وی  با بیان اینکه امروز دین اسلام در جهان گسترده شده است، افزود: با توجه به اینکه دین اسلام دین رأفت و مهربانی است میل و رغبت مردم در دنیا نسبت به روی آوردن به دین اسلام بیشتر شده است.

امام جمعه آستارا برای این بانوی اوکراینی آرزوی سربلندی و موفقیت در پناه قرآن، خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) کرد و گفت: این بانوی تازه مسلمان شده یکی از این افرادی است که به دلیل مزیت‌های دنیوی و اخروی دین اسلام به آن روی آورده‌اند.

آنا مایبا که پیش از این مسیحی بود ، دلیل روی آوردن به دین اسلام را در جمع خبرنگاران این گونه بیان کرد: اسلام دین مهربانی و رافت است.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی من از انتخاب اسلام، نگاه متعالی این دین الهی به جایگاه و منزلت رفیع زن است.

وی مسلمانان ایران را مسلمانانی طرفدار صلح ، آرامش و عطوفت ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: یک اسم ایرانی ، اسلامی برای خود انتخاب و در آینده در کشور ایران زندگی خواهم کرد.

گفتنی است؛ بعد از این مراسم قرار است آنا مایبا بعد از طی مراحل قانونی با جوان ایرانی و اهل آستارا ازدواج کند، این بانوی 21 ساله اهل اوکراین دارای شغل دندان‌سازی در کلینیک دندان پزشکی اوکراین است، وی با حضور در دفتر امام جمعه آستارا با گفتن شهادتین به دین اسلام روی آورد و شیعه شد، این بانوی جوان اوکراینی پیش از این مسیحی بود.

2

3

منبع: تسنیم و ایرنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads