کد خبر: 55458 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 جولای 2014 - 11:56

برقی که به جان آتش نشان افتاد

آتش نشان جوان شهر باران در حين انجام ماموريت اطفاي حريق بر اثر برخورد با كابل برق به شدت دچار آسيب ديدگي شد.

به گزارش خوبان، آتش نشان جوان شهر باران در حين انجام ماموريت اطفاي حريق بر اثر برخورد با كابل برق به شدت دچار آسيب ديدگي شد.

مدیر روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت با تایید این خبر گفت: حسين تقي زاده جوان ورزشكار ۳۴ ساله و از همکاران داراي ۱۱ سال سابقه خدمت در آتش نشاني رشت، شب گذشته (چهارشنبه ۲۵ تير۹۳ )همزمان با اولین شب احیا براي انجام ماموريت جهت اطفاي حريق و حادثه صورت گرفته در طبقه پنجم يك واحد آپارتماني در خيابان ۱۰۴ منطقه گلسار، در حال بالا رفتن از نردبان هيدروليكي بود که متاسفانه بر اثر برخورد با كابل برق فشار قوي به شدت دچار سانحه شد و هم اكنون در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان سوانح و سوختگي ولايت بستري است.

 

SAMSUNG CSC

رازی با بیان اینکه اين آتش نشان وظيفه شناس فرمانده ماموران ايستگاه ۴ آتش نشاني منطقه گلسار است افزود: آقای تقی زاده به محض مطلع شدن از آتش سوزي در يك واحد مسكوني بلافاصله به همراه همكارانش به محل اعزام شدند تا هرچه زودتر به اطفای حریق بپردازند که متاسفانه در حين انجام ماموريت دچار سانحه مي شود.
وی در خصوص وضعيت کنونی اين آتش نشان گفت: در بيمارستان ولايت تحت مراقبت هاي ويژه است و قبل از ظهر امروز به اطاق عمل برده خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در این شب های معنوی از همه هم ميهنان و گیلانیان عزیز در خواست کرد تا براي بهبودي اين آتش نشان جان بركف در اين روزها و شبهاي بافضيلت دعا كنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads