کد خبر: 55043 - تاریخ: جمعه، 11 جولای 2014 - 14:00

رمضان خونین در غزه؛

ریخته شدن ۲۰۰۰ تن مواد منفجره به غزه؛ شمار شهدا ۱۰۷تن/ دستور حمله دریایی و زمینی

نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب و صبح امروز هم نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند و شمار دیگری از فلسطینیان را به خاک و خون کشیدند بر اساس آخرین گزارش ها شمار شهدا به ۱۰۷ تن رسیده است.

به گزارش خوبان، گزارش های اسرائیلی از یک هزار و یکصد حمله به غزه و ریخته شدن دو هزار تن مواد منفجر در این منطقه خبر می دهند. موشه یلعون دستور حمله دریایی و زمینی به غزه را هم صادر کرده است. حملات هوایی همچنان ادامه دارد. با شهادت پنج تن دیگر در بمباران صبح امروز شهر رفح شمار شهدای حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار از پنج روز گذشته به 107 نفر رسید که حدود نیمی از شهدا زن و کودک هستند.جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین دیشب بیمارستان الوفاء را در شرق غزه هدف قرار دادند.

 

1
جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز با بمباران منزل خانواده “غنام ” ومنازل مجاور آن درشهر رفح در نوار غزه، چهار فلسطینی از جمله یک زن را به شهادت رساندند . بر اثر بمباران این منزل چهارطبقه و منازل اطراف آن،شماری از فلسطینی ها نیز مجروح شدند و احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد. تعدادی از ساکنان نیز همچنان زیر آوار قرار گرفته اند و درهمین حال آمبولانس های وزارت بهداشت فلسطین برای نجات این ساکنان به این منطقه شتافته اند.

 

2
یک پزشک فلسطینی هم در حمله هوایی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به جنوب غرب شهر غزه به شهادت رسید.
اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت دکتر انس رزق ابوالکاس 33 ساله در در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه تل الهوی شهید شد.

 

3
منابع امنیتی فلسطینی اعلام کردند جنگنده های اف 16 اسرائیل در ساعات اولیه امروز تعدادی از خانه های مسکونی را در دو منطقه تل الهودی و الزیتون هدف قرار دادند و تعدادی از خانه های مردم را ویران کردند .
در حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار از پنج روز گذشته تاکنون که به بیش از سیصد مورد می رسد ، صد ها خانه و بخش های مهمی از زیر ساخت های نوار غزه ویران شده است . در این حملات همچنین بیش از 630 نفر نیز زخمی شده اند که حال بسیاری وخیم گزارش شده است.

 

4
هم اکنون وضع دارو و غذا نیز در منطقه بحرانی است. در این حال گزارش ها از دستور نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی و اشغال غزه حکایت دارد.
نیروهای مقاومت فلسطین هم در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ، مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را هدف موشک های خود قرار دادند به گونه ای که بر اثر این حملات تلافی جویانه وحشت شهرکهای صهیونیست نشین را فرا گرفته است. صهیونیست ها جلوی انتشار اخبار حملات را گرفته اند.
پایگاه اطلاع رسانی والاه اعلام کرد: امروز صد و بیست موشک از طرف نیروهای مقاومت به سوی اسرائیلی ها شلیک شده است. بر اساس اعلام این پایگاه خبری شمار موشک های شلیک شده مقاومت از آغاز حملات تاکنون به سیصد و هشتاد و چهار فروند رسیده است.

 

5
در این حال ، گردان های عزالدین قسام ( شاخه نظامی حماس ) در بیانیه ای با تاکید بر اینکه ، مقاومت خود را برای جنگی طولانی با رژیم صهیونیستی اماده کرده است اعلام کرد ، صهیونیست ها باید منتظر پاسخ های کوبنده تر مقاومت باشد . شاخه نظامی حماس تصریح کرد ، موج حملات مقاومت متوقف نخواهد شد و تا تضمین تحقق همه اهداف ملت فلسطین – دست کشیدن دشمن از جنایات و پیروزی نهایی فلسطین گسترش خواهد یافت.

 

6
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم اعلام کرد آتش بس باید فوری و بدون هرگونه پیش شرط در نوار غزه برقرار شود.
در پی تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، رئیس جمهور کشورمان در پیامی به روسای کشورهای اسلامی بکارگیری همه توان جهان اسلام را برای لغو فوری و کامل محاصره نوار غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین خواستار شد . دکتر روحانی در این پیام ، وحدت و انسجام کشورهای اسلامی را ضد دشمنان در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و تاکید کرد، کمک به مردم مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مسئولیت مشترک همه نهادهای بین المللی و کشورهای آزادیخواه جهان است.
وزیر امور خارجه کشورمان هم در نامه ای به سازمان ملل ، توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی را به غزه خواستار شد.
اما در حالیکه شورای امنیت و مجامع بین المللی درقبال جنایات رژیم صهیونیستی و فجایع غزه سکوت کرده اند ، مردم در کشورهای مختلف با برپایی تظاهرات همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند. هزاران نفر از مردم سودان نیز با برپایی تظاهرات با مردم غزه اعلام همبستگی کردند.
« پرس تی وی » از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به « کفر شوبا » در جنوب لبنان خبر داد. شبکه تلویزیونی « پرس تی وی » به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی ، از شلیک موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

منبع: شبکه خبر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads