کد خبر: 5502 - تاریخ: جمعه، 17 آگوست 2012 - 15:02

در پیام مشترک نماینده ولی و استاندار گیلان

روز قدس تجلی عظمت امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اعلام کردند: روز قدس تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و مهدی سعادتی در پیام مشترک خود آورده‌اند: بار دیگر مسلمانان جهان روحیه حقیقت‌خواهی و استکبار ستیزی را به نمایش می‌گذارند و فریاد رعد مانند خود آزادی قبله نخست مسلمین را سر می‌دهند.

در این پیام آمده است: بدون تردید برافراشتن پرچم مبارزه با صهیونیسم جنایتکار و آمریکای غارتگر در جهان، مدیون پایمردی‌ها و ایستادگی‌های مردم ولایت‌مدار کشورمان است که هرساله با زبان روزه و به قصد قربت در لبیک به ندای امام خمینی (ره) و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان‌ها می‌آیند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر می‌دهند.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان ذکر شده است: بیداری اسلامی در منطقه و سقوط جمعی از حکام سرسپرده غرب کاخ‌های سرسپردگان آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را به لرزه در آورده و روز قدس به خوبی گواه صادق این امر است که مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تنها نیستند و نابودی صهیونیسم از صحنه روزگار که سرنوشت مختوم این غده سرطانی است خواسته تمام آزادیخواهان و حقیقت‌جویان جهان است.

این پیام می‌افزاید: اینجانبان ضمن آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات مردم گیلان در ماه مهمانی خدا از مردم ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads