کد خبر: 54998 - تاریخ: چهارشنبه، 9 جولای 2014 - 19:46

کتب روحانی منحرف این بار در نمایشگاه قرآن قم+تصاویر

نمایشگاه قرآن که چندروزی است در استان قم شروع به کار کرده است این بار شاهد حضور کتبی از صادق شیرازی، روحانی منحرفی است که تلاش ها و فتواهای زیادی در جهت انحراف شیعه و اختلاف افکنی میان شیعه وسنی از خود به یادگار گذاشته است.

به گزارش خوبان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، این روزها در حالی دومین نمایشگاه قرآن و عترت در ساختمان ناشران قم در حال فعالیت است که در عین ناباوری شاهد عرضه پررنگ کتاب های صادق شیرازی از سوی غرفه داران این نمایشگاه هستیم که به نظر می آید با رسالت اصلی این نمایشگاه فاصله های زیادی دارد.

صادق شیرازی معروف به آخوند انگلیسی که رهبری جریان انحرافی را بر عهده دارد که علاوه بر رفتارو مواضع تند نسبت به انقلاب با فتوایای انحرافی باعث مخدوش شدن چهره شیعیان در جهان و اختلاف شیعه و سنی شده است،

البته نگاه باز و به اصطلاح آزاداندیشی مسئولان وزرات فرهنگ و ارشاد به همین جا ختم نمی شود به طوری که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز مشابه این اتفاق رخ داده بود و مرکزنشرفرقه انحرافی شیرازی حضور پر رنگ در آن داشت..

جای بسی تاسف است که در نمایشگاه قرآن آن هم در مرکز تشیع جهان اسلام چنین کتب منحرفی به معرض نمایش و عرضه در آیدو باعث تحکیم روند ورود کتب انحرافی به مراکز شیعه شوند.

 

1 2 3

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. !!! !
     | 2014/07/9 - 20:39
    پاسخ

    واقعا جای تاسف داره!
    مسئول برگزاری این نمایشگاه کیه؟
    این فرد چرا باید اجازه بده آثار یه کسی که ضد ولایت فقیه هستش در نمایشگاه وجود داشته باشه ؟!!
    !!! !

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads