کد خبر: 54893 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 جولای 2014 - 18:17

رئیس شورای شهر رشت:

کارت هوشمند شهروندی در رشت صادر می‌شود

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه کارت هوشمند شهروندی در رشت صادر می شود، گفت: زیرساخت‌ها در شهر باید به گونه‌ای باشد که خدمات ما را تسهیل کند.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، رضا جمشیدی چناری ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر این شهر با اشاره به تجربه بانک انصار در صدور کارت شهروندی در سایر استان های کشور اظهار کرد: کارت شهروندی به طور جدی در رشت پیگیری می شود.

وی افزود: بانک انصار اعلام کرده در قبال انجام این کار ریالی دریافت نمی کند و در عوض از فضای تبلیغاتی در شهر همچون اتوبوس ها بهره می‌گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت در جلسه بررسی آنالیزی‌های پارکومتر در رشت با بیان اینکه زیرساخت‌ها در شهر باید به گونه‌ای باشد که خدمات ما را تسهیل کند، اظهار کرد:حقوق شهروندی در تعیین نرخ پارکومتر لحاظ می‌شود.

رضا رسولی، پیگیری مجوز قانونی پارکومتر را مورد تاکید قرارداد و افزود: در تعیین نرخ رفاه حال شهروندان مورد توجه است.

گفت: با توجه به اینکه شهرداری تجربه خوبی در پارکبان‌ها نداشته و احتمال مفسده در نیروی انسانی در چنین طرح‌هایی روی می دهد که استفاده از پارکومتر در پارک حاشیه خیابان‌‌ها لازم است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت، ایجاد انضباط در شهر را عامل رضایتمندی شهروندان دانست و تصریح کرد:حضور پلیس راهور در جلسات کمیسیون حمل و نقل بسیار سنجیده و درست است.

وی با اشاره به حضور مستمر پلیس راهور در جلسات کارگروه خاطرنشان کرد: از پلیس در حل معضل ترافیکی شهر باید به عنوان یک راهکار اثرگذار بهره گرفت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت استفاده از تهدیدات در جهت گسترش سیستم حمل و نقل را مورد تاکید قرارداد و گفت: در جلسه بعدی کمیسیون بحث اتوماسیون بار که در سامانه پایانه استان در حال پی گیری است به عنوان لایحه و طرح در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

رسولی خاطرنشان کرد: در هفته آینده گزارش سازمان اتوبوسرانی مورد بررسی قرار می گیرد.

در ادامه رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی رشت با بیان اینکه اجرای طرح پارکو متر در شهر به دنبال اجرای عدالت است اظهار کرد:شهر ما از نظر وسعت خیابان ها و تعداد پارکینگ ها شهر با مشکلات شدیدی مواجه است.

عباس صابر با بیان اینکه نیازهای شهروندان باید به نحواحسن تامین شود، گفت:برای تامین پارکینگ در سطح شهر باید برای شهروندان پاسخ اجرایی و عملی داشته باشیم

عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به نعمت‌های فراوانی که در ماه مبارک رمضان برای تعالی روح انسان وجود دارد، اظهار کرد:خودسازی نفس در همه امور انسان اثرگذار است.

سید رضا موسوی روزان با بیان اینکه انسان نمی‌تواند حتی یک لحظه مرگ خود را به تاخیر بیاندازد، گفت:ما باید پاسخگوی همه اعمال خود باشیم و مسئولان باید احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads