کد خبر: 54729 - تاریخ: یکشنبه، 6 جولای 2014 - 01:13

جام بیستم در سرزمین فوتبال - برزیل ۲۰۱۴؛

آرژانتین با شکست بلژیک به نیمه نهایی رسید

تیم فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر بلژیک به مرحله نیمه نهایی جام بیستم صعود کرد.

به گزارش خوبان، دو تیم فوتبال آرژانتین و بلژیک از ساعت 20:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه ناسیونال شهر برزیلیا به مصاف هم رفتند تا سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کنند. این بازی با گل دقیقه 8 ایگواین با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید.

آرژانتینی‌ها از همان ابتدا بازی را در اختیار گرفته و دنبال راهی برای گشودن دروازه حریف خود بودند تا اینکه در دقیقه 8 ایگواین در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت خود دروازه بلژیک را باز کرد. تلاش بلژیک برای جبران گل خورده بی‌نتیجه بود و آرژانتین برتری‌اش را تا پایان 45 دقیقه نخست حفظ کرد.

 

آرژانتین

 

سابیا سرمربی آرژانتین مجبور شد در دقیقه 33 دی‌ماریا را به دلیل مصدومیت تعویض کند و پرز را به جای او به بازی بفرستد.

در نیمه دوم هم این آرژانتین بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 54 ایگواین پا به توپ شد و یک تنه به قلب دفاعی بلژیک زد و می‌توانست گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند اما ضربه او به شکل خطرناک با تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. این موقعیت واکنش عجیب سابیا را هم در پی داشت. او که با از دست رفتن این موقعیت آه می‌کشید، نزدیک بود از عقب به زمین بخورد اما نیمکت‌نشینان او را گرفتند.

ورود لوکاکو به زمین هم بر خلاف بازی پیشین که یک پاس گل و گل برای بلژیک زده بود تاثیری در جبران نتیجه نداشت.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید تا شاگردان سابیا تمام بازی‌هایشان را به کمترین اختلاف گل ببرند و به نیمه نهایی برسند. آرژانتین در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار هلند و کاستاریکا که از ساعت 30 دقیقه بامداد آغاز می‌شود، برود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads