کد خبر: 54669 - تاریخ: شنبه، 5 جولای 2014 - 10:58

جام بیستم - برزیل 2014؛

برزیل با برتری مقابل کلمبیا حریف آلمان در نیمه نهایی شد

تیم فوتبال برزیل با برتری مقابل کلمبیا حریف آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 شد.

به گزارش خوبان، تیم ملی فوتبال برزیل بامداد شنبه در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا موفق شد در مرحله یک چهام نهایی رقابتهای جام جهانی با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل تیم ملی فوتبال کلمبیا جواز صعود به جمع 4 تیم پایانی رقابتها را کسب کند و حریف آلمان شود.

در این دیدار ابتدا تیاگو سیلوا مدافع و کاپیتان پیش تاخته برزیل در دقیقه 7 تیم میزبان را یک بر صفر پیش انداخت. نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان لوئیس فلیپه اسکولاری به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 69 بود که داوید لوئیس دیگر مدافع تیم ملی برزیل با یک ضربه ایستگاهی از راه دور به زیبایی دروازه کلمبیا را باز کرد تا برزیل دو بر صفر پیش بیفتد و کمی خیالش راحت تر شود.

در ادامه بازی و در دقیقه 80 داور یک ضربه پنالتی به سود کلمبیا اعلام کرد که جیمز رودریگز در دقیقه 80 آن را به گل تبدیل کرد و اختلاف را برای کلمبیا به حداقل رساند. تلاش های شاگردان خوزه پکرمن در ادامه بازی برای به تساوی کشاندن بازی سودی نداشت و در نهایت برزیل به عنوان دومین تیم صعود خود به جمع 4 تیم پایانی رقابتها را قطعی کرد.

به این ترتیب برزیل از ساعت 00:30 بامداد چهارشنبه در یکی از دیدارهای نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه بلوهوریزنته به مصاف تیم ملی فوتبال آلمان خواهد رفت.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی شب گذشته تیم ملی آلمان موفق شد با حساب 1-0 از سد تیم ملی فرانسه گذشت.

تیم فوتبال آلمان بازی را با برتری نسبی مقابل فرانسه آغاز کرد و در دقیقه 13 موفق شد به گل دست پیدا کند. “مت هوملس”، مدافع دورتموند، در مصاف هوایی با “رافائل واران” موفق تر عمل کرد و دروازه “هوگو لوریس” را با ضربه سر گشود.

در دقیقه 33 “متیو والبوئنا” ضربه ای را روانه دروازه “مانوئل نویر” کرد که توپ بازگشت داده شد و توپ برگشتی را “کریم بنزما” به خارج زد. بنزما در دقیقه پایانی نیمه نخست هم توپی را به سوی دروازه نویر شوت کرد که خطری را متوجه دروازه آلمان نکرد.

در دقیقه 60 مدافع پیش تاخته فرانسه، واران، توپی را با ضربه سر روانه دروازه آلمان کرد که نویر آن را مهار کرد. در دقیقه 69 ضربه “توماس مولر” به شکل خطرناکی از کنار دروازه فرانسه به خارج رفت.

“آندره شورله” بلافاصله پس از حضور در زمین دروازه فرانسه را با یک شوت نشانه رفت اما یک دقیقه بعد، والبوئنا پاسخ این حمله را داد.

در دقیقه 77 نویر ضربه زاویه بسته “بلایسی ماتیودی” را مشت کرد تا بازی همچنان به نفع ژرمن ها در جریان باشد.

در دقیقه 82 شورله بخت مسلم گلزنی را برای آلمان ها از دست داد. پاس”مسوت اوزیل” از زیر پای توماس مولر در رفت و به شورله رسید که این بازیکن توپ را به دستان لوریس فرستاد.

در وقتهای تلف شده مانول نویر ضربه خطرناک بنزما را مهار کرد.

این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا آلمان با برزیل دیدار کند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads