کد خبر: 54491 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 جولای 2014 - 20:22

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي رشت:

خط ويژه اتوبوسراني در آينده نزديک در خيابان امام خميني (ره) رشت اجرا مي شود

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي شهر رشت از اجراي خط ويژه اتوبوس در خيابان امام خميني خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: رضا رسولي در جلسه کميسيون ترافيک شوراي اسلامي شهر رشت با اشاره به همت و حمايت هاي بي دريغ  اعضاي کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي شهر رشت اظهار کرد: در جلسه شوراي عالي ترافيک شهرستان رشت با دفاع خوب اعضاي کميسيون خط ويژه اتوبوسراني که قبلا در بودجه شهرداري ديده شده بود تصويب شد .

وي با اظهار اميدواري از اجراي خط ويژه اتوبوسراني در آينده نزديک در خيابان امام خميني (ره) رشت، افزود: اين طرح براي بررسي بيشتر به شوراي هماهنگي ترافيک استان فرستاده مي شود.

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر رشت گفت: در شوراي عالي ترافيک استان در تصويب کلي مشکلي ايجاد نمي شود و اگر تغييراتي صورت گيرد در جهت بهبود کار است.

رسولي با اشاره به طرح جامع ترافيک شهر رشت خاطرنشان کرد: با پيگيري هاي اعضاي کميسيون موانع برداشته شده و گره گشايي صورت مي گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه شوراي عالي ترافيک در وزارت کشور و نيز دکتر همداني در راستاي حل مشکل طرح جامع ترافيک رشت يار و همراه شورا هستند، تصريح کرد: دکتر همداني در جلسه اي که شنبه با ايشان داشتيم نگاه مثبت داشتند و پيشنهادات خوبي ارائه کردند.

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي رشت با اشاره به بازنگري و اصلاحيه اي که در طرح جامع ترافيک رشت صورت مي گيرد افزود: در اين بازنگري بررسي مي شود که طرح جامع ما چه شرح خدماتي داشته باشد تا خطا در آن رخ ندهد.

رسولي گفت: اميد است با برگزاري اين جلسات، چندماه  زودتر در پروسه تصويب طرح جامع ترافيک شهر رشت ايجاد شود.

وي با اشاره به مطالعات انجام شده بر اي مکان يابي پل هاي عابر پياده شهر رشت خاطرنشان کرد: 48 نقطه مکان يابي پل عابر پياده با مراجعات مردمي و نگاه کارشناسي پيگيري مي شود تا اگر جايي لازم است اصلاح و در مطالعات جانمايي لحاظ گردد .

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي رشت با اشاره به ترافيک شناور در سطح شهر اظهار کرد: استان گيلان به صورت مجموعه شهر است.

وي تصريح کرد: بر روي موانع مديريت ترافيک شناور به طور موردي و خاص کار شود تا اين مشکل در شهر حل گردد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads